Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Jag minns det var nån sån där thriller där jag hann se tre fjärdedelar av filmen innan jag fattade att Kevin Costner och Russell Crowe var två olika personer...

Det är L.A. Konfidentiellt, bara så du vet. 😄 Jag hade också det problemet! Men grym film! Har den faktiskt på bok också, köpte den på någon rea för en tjuga.

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat

Trots sommaren så ligger vi på rätt bra takt i längsta! Cirka 3500 inlägg i månaden (fan sjukt egentligen), vilket blir 21000 för ett halvår, vilket är så mycket vi skrev första halvåret.

Postat

hade fått mail från radiohead nu, de gjorde reklam för en ny låt... gick att köpa eller spela i en spelare som de länkade till, men spelaren pausade automagiskt var 30:e sekund, för att man skulle välja att köpa istället. Fruktansvärt irriterande 😆

Postat

AWESOME! Jag fick just alla på ett Dream Theater-forum att använda ordet "ninja-postade" istället för "ninja-posting". 😲🙂

Postat

Men are like keys and women are like locks. The man that can unlock many locks is seen as a master key, while the women that unlocks herself to every key is just seen as a shitty lock.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.