Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat

Bat for lashes nya skiva verkar ganska bra, även om jag bara lyssnat på de 2 första låtarna än så länge...

Postat
Det var väl Pazo som skulle köpa dojor?? Sneakers..

Ja!

Men ett par var tydligen slut så de blev inget. och de andra paret har de inte skickat än å de har tagit ett tag nu... så jag tror de kan vara så att de är slut

Postat (redigerat)

I'm you lovah

Under covah!

(historiens sämsta textrad, tack för den Helena Paparizou 😱 )

Redigerat av Fidden
Postat
Men va lång tid de tog för molnen att komma upp till er. De var igår mitt på dan som de var här 😛

Var dom tvungna att komma hit överhuvudtaget... 😱 Kul att ta sig hem med sandaler och shorts sen. 😛

Eller förresten, jag ska ju inte ens hem. Ska till en polare först, dammit... ☺️

Postat

tror förresten jag ska programmera digitalboxen så att den spelar in alla svampbob fyrkant-avsnitt som går...

Postat

Idag är en typisk såndär dag när man märker att "OJ, någon har skrivit i LÄNGSTA!!!", men när man klickar så var det bara en själv som gjort det... fast man var för uttråkad för att registrera det just då.

Postat

eller, det är en typisk sån dag för mig. För alla andra är det en såndär typisk "jaha, nu har fidden skrivit i längsta igen 😱 "-dag

Postat
Äh, screw this. Nu drar jag. FOR EVER!

eller iallafall nån timma.

3 personer läser denna tråd (0 gäster och 0 anonyma användare)

3 medlemmar: Micke H, Fidden, Pazo

😠

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.