SadamJR Postat 11 augusti 2009 Postat 11 augusti 2009 Just nu verkar det mest vara Fidden som konfronterar Valle. Ibland räcker det inte att vara på hugget, ibland måste man bitas också.
Micke H Postat 11 augusti 2009 Postat 11 augusti 2009 Varför bry sig överhuvudtaget? Precis som i verkliga livet så väljer åtminstone jag att ignorera dom jag inte gillar.
SadamJR Postat 11 augusti 2009 Postat 11 augusti 2009 Varför bry sig överhuvudtaget? Precis som i verkliga livet så väljer åtminstone jag att ignorera dom jag inte gillar. Det är naturligtvis helt ok. Ibland skulle jag också vilja vara så där laidback så att jag nästan vore död och skriva små nonsensinlägg, men för det mesta inte.
Fidden Postat 11 augusti 2009 Postat 11 augusti 2009 Debatt, jag var inte skadeglad mot pazo, det var riktat mot micke 😉
Fidden Postat 11 augusti 2009 Postat 11 augusti 2009 Just nu verkar det mest vara Fidden som konfronterar Valle. Ibland räcker det inte att vara på hugget, ibland måste man bitas också. jag kanske har en bitsk vecka. jag tar det på engelska också, för det blir nästan samma. Maybe i have a bitchy week
Fidden Postat 11 augusti 2009 Postat 11 augusti 2009 Alla som inte skriver eliiiit-inlägg är en våldtäktsman
Micke H Postat 11 augusti 2009 Postat 11 augusti 2009 (redigerat) Det är naturligtvis helt ok. Ibland skulle jag också vilja vara så där laidback så att jag nästan vore död och skriva små nonsensinlägg, men för det mesta inte. Att jag väljer att ignorera dom jag inte gillar på ett forum betyder inte att jag skriver nonsens-inlägg enbart. Jag har startat en del seriösa trådar och svarat i andra här också, det är bara det att mitt intresse för just hemmastudios, om än ej musik, börjar avta mer och mer. Men jag gillar folket här i längsta, så därför stannar jag. Vem är mest dum - forumtrollet eller den som nappar på forumtrollet? EDIT: Och eftersom jag inte vill bidra till något bråk eller dålig stämning här i längsta så låter jag detta vara mitt sista inlägg i den här frågan. Tillbaka till nonsens-inlägg och nästan död-stadiet. Redigerat 11 augusti 2009 av Micke H
Fidden Postat 11 augusti 2009 Postat 11 augusti 2009 Vem är mest dum - forumtrollet eller den som nappar på forumtrollet? Och framför allt, vad är det för snubbe som agnat sitt spö med forumtroll?
Pazo Postat 11 augusti 2009 Postat 11 augusti 2009 Det är inte så sjukt kul med elektromagnetismplugg
Micke H Postat 11 augusti 2009 Postat 11 augusti 2009 Och jag gillar apor och barn. ☺️ Eller vänta nu... 😱
Pazo Postat 11 augusti 2009 Postat 11 augusti 2009 Förresten.. jag tror inte jag postade denhär här Mitt skrivbord nu... läcker med poladroid! 😱
Fidden Postat 11 augusti 2009 Postat 11 augusti 2009 jag kan inte argumentera IRL, så jag försöker på internet istället där det iallafall går liiite bättre xD
Micke H Postat 11 augusti 2009 Postat 11 augusti 2009 jag kan inte argumentera IRL, så jag försöker på internet istället där det iallafall går liiite bättre xD Gör det inte alls det!
Micke H Postat 11 augusti 2009 Postat 11 augusti 2009 (redigerat) joho! Okej då. EDIT: dammit! Redigerat 11 augusti 2009 av Micke H
Recommended Posts