Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 2


debatt

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    3117

  • Pazo

    3086

  • Overkill

    2023

  • Neosus

    1880

Postat mest i detta ämne

mäh. de hade slut på dojjan jag beställde igår. blev tydligen fel på lagersaldot 😮

å jag har inte hört från caliroots ang mina andra skor heller, så de är väl också slut antar jag nu 🙂

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Synd att Pazos dojor inte fanns just nu... Varför blev Fidden skadeglad över det? Var det den där avundsjukan han sagt sig lida av som gjorde sig gällande? Och hur ska det gå för herr Hasselqvist när han fortsätter att se gamla minnen av en ren händelse? Kommer Saddam Junior att fortsätta konfrontera Valle i någon tråd eller vill han inte det längre, lägga locket på lite? Varför skrev Pazo, vad spelar du in för något musik, när det heter vad spelar du in för någon musik? Det var märkligt. Sover Overkill? Duschar Dingbats? Kommer Micke H att enträget fortsätta anse sig sig vara en idiot, trots att dessa väl bara har 25 i IQ och inte kan skriva mess i Forum?

Själv ska jag idag mika upp en cajon med fyra mickar - en vintage stereomik i hålet baktill och en riktad konding från vänster och en riktad konding från höger (den sistnämnda kopplad via en passiv mixers mikingång, eftersom jag inte har någon stereo minitele till mono/stereo tele-adapter, tror jag...

Ska prova att när- och avståndsmika en xylofon idag också, dels spelad med Sonor medium xylofonmallets och dels med hårda G4M-mallets.

😛

//:debatt

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...