Micke H Postat 10 augusti 2009 Postat 10 augusti 2009 YouTube tipsade mig just om en video som heter "Ernst blir snuskig". Vågar jag titta...? 🙂
Fidden Postat 10 augusti 2009 Postat 10 augusti 2009 Ja, vad är egentligen bäst? Att leva ett helt liv i ovisshet eller att leva ett helt liv i ånger? Jag hade nog valt att titta på Ernst tror jag, för man kan alltid lobotomera sig om det skulle gå fel.
SadamJR Postat 10 augusti 2009 Postat 10 augusti 2009 Ja, vad är egentligen bäst? Att leva ett helt liv i ovisshet eller att leva ett helt liv i ånger? Jag hade nog valt att titta på Ernst tror jag, för man kan alltid lobotomera sig om det skulle gå fel. Är det inte svårt att hitta någon som kan utföra en bra lobotomi idag, men man kanske kan göra det själv.
Dingbats Postat 10 augusti 2009 Postat 10 augusti 2009 jag somnade elva igår 🙂 Klenis! Själv vaknade jag och hoppade upp ur sängen när klockan ringde vid nio av nån anledning. Ibland blir det att man snoozar och ibland är det så extremt viktigt att man slänger sig upp så fort man kan.
Micke H Postat 10 augusti 2009 Postat 10 augusti 2009 Själv kollade jag på klockan vid midnatt, vid tvåtiden och vid tretiden. Och det faktum att jag faktiskt minns detta tyder på att jag inte sov så djupt.
Fidden Postat 10 augusti 2009 Postat 10 augusti 2009 Är det inte svårt att hitta någon som kan utföra en bra lobotomi idag, men man kanskekan göra det själv. Med ett stämjärn och en hammare, löser man det mesta.
Overkill Postat 10 augusti 2009 Postat 10 augusti 2009 Klenis! Själv vaknade jag och hoppade upp ur sängen när klockan ringde vid nio av nån anledning. Ibland blir det att man snoozar och ibland är det så extremt viktigt att man slänger sig upp så fort man kan. Med tanke på att jag gick och lade mig vid halv fyra dagen innan tycker jag det var rätt bra gjort att somna elva!
SadamJR Postat 10 augusti 2009 Postat 10 augusti 2009 Med ett stämjärn och en hammare, löser man det mesta. Såg just ett tvprogram om en lobotomist under 40talet. Man går in genom ögonhålan och sedan är det bara ett litet snipp. Men det gäller ju att snippa rätt.
Dingbats Postat 10 augusti 2009 Postat 10 augusti 2009 Jag trodde personen med den här bilden på last.fm hade den som ett misslyckat skämt, men han har videor på Youtube och han ser verkligen ut sådär: 🙂
SadamJR Postat 10 augusti 2009 Postat 10 augusti 2009 Jag trodde personen med den här bilden på last.fm hade den som ett misslyckat skämt, men han har videor på Youtube och han ser verkligen ut sådär: 🙂 Hur ser du ut?
Fidden Postat 10 augusti 2009 Postat 10 augusti 2009 Nu, exakt 5 arbetsdagar efter min felanmälan, kommer teknikern hit. "Inom 5 arbetsdagar" betyder inget annat än "om 5 arbetsdagar". 🙂
Pazo Postat 10 augusti 2009 Postat 10 augusti 2009 Med tanke på att jag gick och lade mig vid halv fyra dagen innan tycker jag det var rätt bra gjort att somna elva! Lipa då!
Micke H Postat 10 augusti 2009 Postat 10 augusti 2009 Jag svär inte, Jag röker inte, Jag dricker inte. Fan, jag glömde ciggen på systemet
Fidden Postat 10 augusti 2009 Postat 10 augusti 2009 Minnen, processor, wlankort, bildskärm, dvd-spelare etc. ligger allt utspritt på bordet...
Pazo Postat 10 augusti 2009 Postat 10 augusti 2009 Näfan! sitter han å fixar den hemma hos dig atm? 🙂
Recommended Posts