Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat

Ja, vad är egentligen bäst? Att leva ett helt liv i ovisshet eller att leva ett helt liv i ånger? Jag hade nog valt att titta på Ernst tror jag, för man kan alltid lobotomera sig om det skulle gå fel.

Postat
Ja, vad är egentligen bäst? Att leva ett helt liv i ovisshet eller att leva ett helt liv i ånger? Jag hade nog valt att titta på Ernst tror jag, för man kan alltid lobotomera sig om det skulle gå fel.

Är det inte svårt att hitta någon som kan utföra en bra lobotomi idag, men man kanske

kan göra det själv.

Postat
jag somnade elva igår 🙂

Klenis!

Själv vaknade jag och hoppade upp ur sängen när klockan ringde vid nio av nån anledning. Ibland blir det att man snoozar och ibland är det så extremt viktigt att man slänger sig upp så fort man kan.

Postat

Själv kollade jag på klockan vid midnatt, vid tvåtiden och vid tretiden. Och det faktum att jag faktiskt minns detta tyder på att jag inte sov så djupt.

Postat
Är det inte svårt att hitta någon som kan utföra en bra lobotomi idag, men man kanske

kan göra det själv.

Med ett stämjärn och en hammare, löser man det mesta.

Postat
Klenis!

Själv vaknade jag och hoppade upp ur sängen när klockan ringde vid nio av nån anledning. Ibland blir det att man snoozar och ibland är det så extremt viktigt att man slänger sig upp så fort man kan.

Med tanke på att jag gick och lade mig vid halv fyra dagen innan tycker jag det var rätt bra gjort att somna elva!

Postat
Med ett stämjärn och en hammare, löser man det mesta.

Såg just ett tvprogram om en lobotomist under 40talet. Man går in genom ögonhålan

och sedan är det bara ett litet snipp. Men det gäller ju att snippa rätt.

Postat

Jag trodde personen med den här bilden på last.fm hade den som ett misslyckat skämt, men han har videor på Youtube och han ser verkligen ut sådär:

28562603.jpg

🙂

Postat
Jag trodde personen med den här bilden på last.fm hade den som ett misslyckat skämt, men han har videor på Youtube och han ser verkligen ut sådär:

28562603.jpg

🙂

Hur ser du ut?

Postat

Nu, exakt 5 arbetsdagar efter min felanmälan, kommer teknikern hit. "Inom 5 arbetsdagar" betyder inget annat än "om 5 arbetsdagar". 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.