slejnard Postat 5 juni 2009 Postat 5 juni 2009 (redigerat) Hoppas han kommer helskinnad hem den där killis. Jag är så himla gammal att de mesta demos jag gjort är på kasettporta....för över sakta men säkert till datorn....finns en del kul som jag ska delge er i framtiden:) Edit: nää skit samma....jamaren är dock digital.. Redigerat 5 juni 2009 av slejnard
slejnard Postat 5 juni 2009 Postat 5 juni 2009 skönt att du tog den micke...kanske blir lite ruljans här då igen 😄 lever du? 😛
Pazo Postat 5 juni 2009 Postat 5 juni 2009 (redigerat) Jag lever! Var å köpte lite tomskivor å tandkräm på ica! Brännde en skiva också! 😛 EDIT: Lite städning också för de kommer folk hit snart å förferra lite. Redigerat 5 juni 2009 av Pazo
Fidden Postat 5 juni 2009 Postat 5 juni 2009 Har dragit upp NIN på smärtsamt hög volym nu för att se om det dämpar frustrationen lite.
Pazo Postat 5 juni 2009 Postat 5 juni 2009 denna NIN låten är fet! http://open.spotify.com/track/4FLYxt6Z5Sm9lzDIKT9oTf
slejnard Postat 5 juni 2009 Postat 5 juni 2009 skönt...då ska vi bara räkna in gote å dingbats å pico? Var i hellvette är dom???!!!
debatt Postat 5 juni 2009 Trådstartare Postat 5 juni 2009 Haha du tänker på Lagerbäck 😛 Nej... Jag trodde det var bäck men så var det ju fors. Illa!
slejnard Postat 5 juni 2009 Postat 5 juni 2009 Jo...NIN har ju gjort världens bästa blivande cover: Hurt! ...alltså den var ju deras tills johnny cash sög tag i den...
slejnard Postat 5 juni 2009 Postat 5 juni 2009 räknar in debatt åxå då...vilka saknas? en extrem svår övergång där från 666....
Fidden Postat 5 juni 2009 Postat 5 juni 2009 VIlken frustration? den som jag känner såklart, vilken annars 😛 AAARGH, taggarna utåt idag. varning, varning.
Overkill Postat 5 juni 2009 Postat 5 juni 2009 fyfan jag är trött alltså. var enormt yr och lite vinglig förut när jag kom hem och skulle hälsa på släkten. 😛 nu har det gått över. jag har liksom varit påverkad i två perioder idag. nu tänkte jag sova lite innan jag ska ut sen.
Overkill Postat 5 juni 2009 Postat 5 juni 2009 sen tappade jag rösten med, hade två öl som hängde runt halsen och båda öppnades när jag började gå, fast den ena lite senare då.
Overkill Postat 5 juni 2009 Postat 5 juni 2009 ja, sjukt pinsamt för när vi fick betygen inför alla föräldrar så sa rektorn: "ja, och nu så har vi en mycket speciell elev som lyckades att få mvg i alla ämnen utom ett". jag bara neeeeeeeeej vad fan gör hon. 😛
slejnard Postat 5 juni 2009 Postat 5 juni 2009 sen tappade jag rösten med, hade två öl som hängde runt halsen och båda öppnades när jag började gå, fast den ena lite senare då. Grattis! Jag har åxå tatt studenten...på 1900-talet. (målare blev jag då) Ta det lugnt ikväll!! 😛
Pazo Postat 5 juni 2009 Postat 5 juni 2009 ja, sjukt pinsamt för när vi fick betygen inför alla föräldrar så sa rektorn: "ja, och nu så har vi en mycket speciell elev som lyckades att få mvg i alla ämnen utom ett". jag bara neeeeeeeeej vad fan gör hon. 😛 faaaan va pinigt!
Pazo Postat 5 juni 2009 Postat 5 juni 2009 Grattis!Jag har åxå tatt studenten...på 1900-talet. (målare blev jag då) Ta det lugnt ikväll!! 😏 Fan va gött! Så om jag behöver måla nånting så ringer jag dig å får kompispris! 😄
Pico Postat 5 juni 2009 Postat 5 juni 2009 (redigerat) Tror fan slejnard hittade det ultimata i-landsproblemet Det känns så extremt att det är bortom på någevis.. xD Det här alltså. Redigerat 5 juni 2009 av Pico
slejnard Postat 5 juni 2009 Postat 5 juni 2009 haha 😏 okej...jag målar...ni pejjar! nu ska jag på fest (barnfri) men lämnar statusen på... ...skål!
Recommended Posts