debatt Postat 9 augusti 2009 Trådstartare Postat 9 augusti 2009 (redigerat) Slejje... jag skriver rätt fort... 😠 (bara för det kostade jag bara på mig att göra en teckensmiley - och inte hämta den från smileykartan som jag annars brukar). Pazo - jag spelar in EFTER jag fyllt kistan med tagliatelle med gorgonzolasås istället. Tror det blir bra för vakenheten vid bassträngarna. Redigerat 9 augusti 2009 av debatt
slejnard Postat 9 augusti 2009 Postat 9 augusti 2009 (redigerat) Okej...bara en liten svhysst pik där debatt 😠 edit: schyyst! juste..schysst...hur stavas det? ...juste? Redigerat 9 augusti 2009 av slejnard
debatt Postat 9 augusti 2009 Trådstartare Postat 9 augusti 2009 UFC? Det är sinnessjukt att glo på sånt!! Och kom inte dragandes med att de själva "valt" att hålla på med det... 😠
debatt Postat 9 augusti 2009 Trådstartare Postat 9 augusti 2009 Okej...bara en liten svhysst pik där debatt 😠 edit: schyyst! juste..schysst...hur stavas det? ...juste? Båda sätten är godtagbara. Behövde den piken, pika mig ofta, så jag får nåt gjort... 🙂
Neosus Postat 9 augusti 2009 Postat 9 augusti 2009 JAG håller på att spelar in nu men fastnar hela tiden i skiten TROTS att jag har KÖPT den magiska boken LATHUND FÖR LÅTSKRIVARE... Koolt med fetstil eller?
SadamJR Postat 9 augusti 2009 Postat 9 augusti 2009 Änderna börjar bli för stora för att mata. Det blir KRIG när man slänger ut en brödbit. Rätt intressant i och för sig. Fortsätter nog ett tag till.
SadamJR Postat 9 augusti 2009 Postat 9 augusti 2009 JAG håller på att spelar in nu men fastnar hela tiden i skiten TROTS att jag har KÖPT den magiska boken LATHUND FÖR LÅTSKRIVARE... Koolt med fetstil eller? Trodde att det var ett skämt, men googlade och boken finns faktiskt. Visit My Website
Fidden Postat 9 augusti 2009 Postat 9 augusti 2009 Det är sinnessjukt att glo på sånt!! Och kom inte dragandes med att de själva "valt" att hålla på med det... 😄 Ursäkta, men kallade du just mig för sinnessjuk? 🙂
Neosus Postat 9 augusti 2009 Postat 9 augusti 2009 Trodde att det var ett skämt, men googlade och boken finns faktiskt. Visit My Website CD:n är helt okej, den som följer med boken alltså! 😄
Recommended Posts