SadamJR Postat 8 augusti 2009 Postat 8 augusti 2009 (redigerat) Jag har tvärtom, så höga att ovansidan slår i knäna.Bara tåspetsarna är i golvet. Inte hälarna? Redigerat 8 augusti 2009 av SadamJR
Overkill Postat 8 augusti 2009 Postat 8 augusti 2009 Jag har haft sex med Alicia Keys... nä jag bara skojade ☺️ välkommen tillbaka 😉 och så måste jag fråga eftersom jag funderade på det en dag: har du varit hemma och svarat ja på antagningsbeskedet till högskolan (dvs innan 31 juli)? (störd fråga, men det poppade upp i skallen när jag borstade tänderna en kväll 😛)
Dingbats Postat 8 augusti 2009 Postat 8 augusti 2009 Nu har jag så jävla mycket att ta igen! Vad har hänt här då? Nån fått barn eller nåt? Jag har svarat ja på beskedet!
Overkill Postat 8 augusti 2009 Postat 8 augusti 2009 Nu har jag så jävla mycket att ta igen! Vad har hänt här då? Nån fått barn eller nåt? Jag har svarat ja på beskedet! Härligt 🤪 Jag hade spelning i förrgår och flyttar nästa måndag men annars har väl inget hänt. Var på U2 och Snow Patrol med! 😄 Plus en misslyckad seglingssemester. Och det var väl mitt sommarlov.
Pazo Postat 8 augusti 2009 Postat 8 augusti 2009 jag har för mig jag skrev något som dingis skulle se/läsa.. men jag kommer inte ihåg vad
slejnard Postat 8 augusti 2009 Postat 8 augusti 2009 Nope! Jag steg i graderna...från veteran till El slejno 🤪
Dingbats Postat 8 augusti 2009 Postat 8 augusti 2009 loggar forumet ut er hela tiden också? 🤪 Ja!! Killis, nu på måndag eller måndagen efter?
Overkill Postat 8 augusti 2009 Postat 8 augusti 2009 Ja!! Killis, nu på måndag eller måndagen efter? Måndagen efter, den 17:e! Så sen tycker jag vi får köra nån typ längsta-IRL i Uppsala/Stockholms-området 🤪
Dingbats Postat 8 augusti 2009 Postat 8 augusti 2009 Så sen tycker jag vi får köra nån typ längsta-IRL i Uppsala/Stockholms-området 🤪 Det vore nåt det!
slejnard Postat 8 augusti 2009 Postat 8 augusti 2009 Gör ni det...fast jag lämnar inte kommunen. Men en skål kan jag va me på... icke irl
Overkill Postat 8 augusti 2009 Postat 8 augusti 2009 haha. och säkert nån jobbig quiz eller application!
Overkill Postat 8 augusti 2009 Postat 8 augusti 2009 dock bor ju halva längsta i norrland. 🤪 vi är väl bara fyra i det området. 😄
Overkill Postat 8 augusti 2009 Postat 8 augusti 2009 Vilka är det? 🤪 Jag, Pazo, du, Dingis? Japp! Emulator och David Rönnlund bor väl i Uppsala med men jag vene om man ska räkna med dom. Linus kanske har lust att resa norrut med 😄
Dingbats Postat 8 augusti 2009 Postat 8 augusti 2009 Det måste vara nåt fel på Facebook, det kan ju inte stämma.
debatt Postat 8 augusti 2009 Trådstartare Postat 8 augusti 2009 Inte hälarna? Hehe.. jo de också. Man kan köra under en lastbil under min hålfot.
Recommended Posts