debatt Postat 6 augusti 2009 Trådstartare Postat 6 augusti 2009 (redigerat) Är inne på Radioheads MySpace-sida, men det går inte att klicka på något för att göra en Friend Request. Knepigt. Coolt annars att de har tagit bort så man inte ser hur många vänner de har eller comments som gjorts. Rätt tråkig sångröst, men rätt bra sound. Redigerat 6 augusti 2009 av debatt
slejnard Postat 6 augusti 2009 Postat 6 augusti 2009 Japp debatt! Vattentäta gitarrer, mickar, cyklop och snorkel. 🥰 Kanske skulle skrivit i Storforsenreservatet ( nära kaffestugan 🙂) Shit så varmt ute idag. Hej förresten allofyou
slejnard Postat 6 augusti 2009 Postat 6 augusti 2009 men visst såg den fejk ut? 😉 Det röda på huden blev ju bra...
Micke H Postat 6 augusti 2009 Postat 6 augusti 2009 (redigerat) Hej Sonic. 😄 Du springer fort! Åtminstone på forum. 😛 I verkliga livet kan jag jogga tio meter innan jag ser ut som Homer Simpsons när han försöker jogga. 😉 EDIT: fel smiley Redigerat 6 augusti 2009 av Micke H
Micke H Postat 6 augusti 2009 Postat 6 augusti 2009 Hej slej Hej på dej, slej Hej slej, hej på dej, slej Jag tror jag har en hit på gång!
slejnard Postat 6 augusti 2009 Postat 6 augusti 2009 Hehe 😛 Som jag då...om det inte finns en pub några hundra meter bort.. 😉
slejnard Postat 6 augusti 2009 Postat 6 augusti 2009 Hej slejHej på dej, slej Hej slej, hej på dej, slej Jag tror jag har en hit på gång! Garanterat! 😉 Med lite femtaktskänsla kanske
Micke H Postat 6 augusti 2009 Postat 6 augusti 2009 Hehe 😄 Som jag då...om det inte finns en pub några hundra meter bort.. 😛 Amen to that! Jag har två Jäger-glas, och jag och en polare hade löpartävling en gång där man skulle ta sig över mållinjen snabbast utan att spilla någon Jäger. Jag vann. 😉
Micke H Postat 6 augusti 2009 Postat 6 augusti 2009 Garanterat! 😉Med lite femtaktskänsla kanske Höhö, tänkte mig annars en ny variant på Hej Monica. 😛
slejnard Postat 6 augusti 2009 Postat 6 augusti 2009 1. Lätt, svep jägern innan löpningen 😉 2. Superbrottarhit då alltså 😛
Micke H Postat 6 augusti 2009 Postat 6 augusti 2009 1. Lätt, svep jägern innan löpningen 😉 Att jag inte tänkte på det. 😛
Micke H Postat 6 augusti 2009 Postat 6 augusti 2009 Vet du vad? Du borde starta ett band som heter Slejer! Eller vänta nu... 😉
slejnard Postat 6 augusti 2009 Postat 6 augusti 2009 kanske...eller slej montana band...slejningarna pazos band kan heta the pazoz 😉😛 ...shit nu är snart kycklingen färdig...på med ris strax
Fidden Postat 6 augusti 2009 Postat 6 augusti 2009 Det blev inte asics.. det blev ett par nike zoom structure triax+12 (lagom långt namn...). De var mer anpassade för mina relativt låga fotvalv.
Fidden Postat 6 augusti 2009 Postat 6 augusti 2009 ja, han kollade vinklar i löpsteget och så, men kollade inte fotvalven konstigt nog... däremot har jag märkt att mina gamla skor var för höga i fotvalvet och gett mig jobbiga blåsor där, och då tog jag nike för att de hade ungefär samma pronationskorrigering men ett lägre valv.
debatt Postat 6 augusti 2009 Trådstartare Postat 6 augusti 2009 stolpe in Nu är det dags att värma ugnen.
debatt Postat 6 augusti 2009 Trådstartare Postat 6 augusti 2009 Nu ska jag snart äta middag, lagom till slutet av första halvlek mellan GIF Sundsvall och IFK Norrköping på TV4 Sport. Det blir räkcrepes med grönsallad. Senare blir det faktiskt INSPELNING tro det eller ej. Äntligen. Två låtar att jobba vidare med... till att börja med. bulle mjölk//:debatt
Recommended Posts