Pazo Postat 6 augusti 2009 Postat 6 augusti 2009 Jönnet är gött! Där kan man köpa grejer! Skaru köpa löparskor alltså?
Fidden Postat 6 augusti 2009 Postat 6 augusti 2009 Blir nog ett par asics gt-2140... eller rättare sagt, det blir definitivt ett par sådana.
Micke H Postat 6 augusti 2009 Postat 6 augusti 2009 Jag blev lite orolig imorse. tatueringen hade börjat flagna! Men efter lite googlande så såg jag att det tydligen är helt normalt och en del av läkningsprocessen. 🙂 Men helvete vad det kliar nu! 😄
Fidden Postat 6 augusti 2009 Postat 6 augusti 2009 varför det? jag vet att de funkar. har ett par sådana (fast tidigare modell), och jag hade inga problem med benhinnor eller knän så länge de var fräscha.
Micke H Postat 6 augusti 2009 Postat 6 augusti 2009 Ja... *suck* Du ska se dom på landstället! Skithäftigt att se hur dom beter sig i den miljön. 🥰
debatt Postat 6 augusti 2009 Trådstartare Postat 6 augusti 2009 Ska laga nån slags chili con carne. Jag sket nån slags Chili Con Carne förut!! Det är väl inte samma? 🥰
debatt Postat 6 augusti 2009 Trådstartare Postat 6 augusti 2009 Idag har jag fortsatt lyssna på Forumister i stereon via lappis och M-Audio FTU. Det låter bra.
Fidden Postat 6 augusti 2009 Postat 6 augusti 2009 jag lyssnar på thom yorke... men han är nog inte medlem.
debatt Postat 6 augusti 2009 Trådstartare Postat 6 augusti 2009 jag lyssnar på thom yorke... men han är nog inte medlem. Jag har hört på Delicious Pear och Crownfield. "Bara för det" ska jag kolla in vad Thom Yorke är för nån... 🥰
debatt Postat 6 augusti 2009 Trådstartare Postat 6 augusti 2009 Thom Yorke. Intressant med nya artister att spana in. "The Eraser" var riktigt dålig! Men de andra var bra!!! XL - Record Company - de känner jag... ...till. Har en kompis som fick en förfrågan om deras band ville signas av dem. Vet inte vad han svarade, hur det gick. Borde kanske tackat ja?! 🥰 //:debatt
SadamJR Postat 6 augusti 2009 Postat 6 augusti 2009 Jag sket nån slags Chili Con Carne förut!!Det är väl inte samma? 🥰 Nej, men jag planerar några rejäla fjärtar fram på småtimmarna. Börjat fundera över om det inte ord som bajs och skit används relativt ofta i dina inlägg.
debatt Postat 6 augusti 2009 Trådstartare Postat 6 augusti 2009 Nej, men jag planerar några rejäla fjärtar fram på småtimmarna. Börjat funderaöver om det inte ord som bajs och skit används relativt ofta i dina inlägg. Men det gjorde jag inte denna gången. Nu stod det sket.
debatt Postat 6 augusti 2009 Trådstartare Postat 6 augusti 2009 Thom Yorke är annars sångare i Radiohead 🥰 Jaja... de har man ju hört. 🙂
Recommended Posts