Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 2


debatt

Recommended Posts

Jag gick också upp två... och stannat på de 😄

Nästa vecka drar jag tebaka till uppsala å ska köra hårdträning som fan! 😮

När jag ätit pizza går jag upp två kilo, när jag skiter ut den går jag ned tre kilo.

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    3117

  • Pazo

    3086

  • Overkill

    2023

  • Neosus

    1880

Postat mest i detta ämne

Undrar om det går bra att skicka filer över Nätet... "You send it punkt com" kanske är bäst?

"Skicka filen punkt se" nämnde nån.

Pazo, hur spelar du in trumset?

Två kanaler eller flera?

🙂

zippyshare.com brukar jag även använda!

speedyshare.com är också bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

japp!

2 överhäng

1 virvel

2 pukor

1 kagge

1 HH

Nåja. 7 mickar iaf 🙂

Jag har inget ljudkort jag kan spela in så många kanaler samtidigt med. så jag vet inte. Är ju fortfarande i framtiden dedär kommer ske så.

Men vill man köra billigt kan man alltid skaffa ett litet mixerbord å bara spela in ljudet från mixern. Blir dock sjukt mkt svårare att mixa då 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm... ja, jag tänkte att jag behövde kanske en funky drummer på nån låt åtminstone...

Mitt ljudkort kan ta 6 mikar separerade samtidigt - det är bra. Men då måste jag köpa till en enkel mikpreamp 2-kanals för de två mikar som ska in bakvägen.

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm... ja, jag tänkte att jag behövde kanske en funky drummer på nån låt åtminstone...

Mitt ljudkort kan ta 6 mikar separerade samtidigt - det är bra. Men då måste jag köpa till en enkel mikpreamp 2-kanals för de två mikar som ska in bakvägen.

🙂

hähä. Borde nog funka med 6 ändå. man kanske kan ofra hihatmicken, den kommer väl in i överhänget kanske 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...