debatt Postat 5 augusti 2009 Trådstartare Postat 5 augusti 2009 Jag gick också upp två... och stannat på de 😄Nästa vecka drar jag tebaka till uppsala å ska köra hårdträning som fan! 😮 När jag ätit pizza går jag upp två kilo, när jag skiter ut den går jag ned tre kilo. 😄
debatt Postat 5 augusti 2009 Trådstartare Postat 5 augusti 2009 Undrar om det går bra att skicka filer över Nätet... "You send it punkt com" kanske är bäst? "Skicka filen punkt se" nämnde nån. Pazo, hur spelar du in trumset? Två kanaler eller flera? 🙂
Pazo Postat 5 augusti 2009 Postat 5 augusti 2009 Jag har faktiskt inte spelat in trummsett än. Men skulle jag äre väl minst 8 mickar som gäller 🙂
Pazo Postat 5 augusti 2009 Postat 5 augusti 2009 Undrar om det går bra att skicka filer över Nätet... "You send it punkt com" kanske är bäst?"Skicka filen punkt se" nämnde nån. Pazo, hur spelar du in trumset? Två kanaler eller flera? 🙂 zippyshare.com brukar jag även använda! speedyshare.com är också bra!
debatt Postat 5 augusti 2009 Trådstartare Postat 5 augusti 2009 8 mickar oj!! Separerade in i Macen, tror du?
Pazo Postat 5 augusti 2009 Postat 5 augusti 2009 japp! 2 överhäng 1 virvel 2 pukor 1 kagge 1 HH Nåja. 7 mickar iaf 🙂 Jag har inget ljudkort jag kan spela in så många kanaler samtidigt med. så jag vet inte. Är ju fortfarande i framtiden dedär kommer ske så. Men vill man köra billigt kan man alltid skaffa ett litet mixerbord å bara spela in ljudet från mixern. Blir dock sjukt mkt svårare att mixa då 🙂
debatt Postat 5 augusti 2009 Trådstartare Postat 5 augusti 2009 Hmm... ja, jag tänkte att jag behövde kanske en funky drummer på nån låt åtminstone... Mitt ljudkort kan ta 6 mikar separerade samtidigt - det är bra. Men då måste jag köpa till en enkel mikpreamp 2-kanals för de två mikar som ska in bakvägen. 🙂
Fidden Postat 5 augusti 2009 Postat 5 augusti 2009 omg, UFC 101 till helgen ju. Denna gången spelar jag nog in det tror jag 🙂
debatt Postat 5 augusti 2009 Trådstartare Postat 5 augusti 2009 (redigerat) Jag funderar på att bara ha pukor, hihat och bastrumma... Måste man ha cymbaler? I höst ska jag spara till och köpa en akustisk cello. Redigerat 5 augusti 2009 av debatt
debatt Postat 5 augusti 2009 Trådstartare Postat 5 augusti 2009 omg, UFC 101 Är det ett nytt ljudkort från Edirol?? 🙂
Pazo Postat 5 augusti 2009 Postat 5 augusti 2009 Hmm... ja, jag tänkte att jag behövde kanske en funky drummer på nån låt åtminstone... Mitt ljudkort kan ta 6 mikar separerade samtidigt - det är bra. Men då måste jag köpa till en enkel mikpreamp 2-kanals för de två mikar som ska in bakvägen. 🙂 hähä. Borde nog funka med 6 ändå. man kanske kan ofra hihatmicken, den kommer väl in i överhänget kanske 🙂
debatt Postat 5 augusti 2009 Trådstartare Postat 5 augusti 2009 hähä. Borde nog funka med 6 ändå. man kanske kan ofra hihatmicken, den kommer väl in i överhänget kanske 😛 Funderar på att bajsa i överhäng helt!! 😛
debatt Postat 5 augusti 2009 Trådstartare Postat 5 augusti 2009 jag har spelning imorgon Lycka te! Vad köster det??
Pazo Postat 5 augusti 2009 Postat 5 augusti 2009 Nej! Jag spelade precis in ett klipp när jag löser en rubikskub på 1.02. ska visa för en kompis.
Micke H Postat 6 augusti 2009 Postat 6 augusti 2009 Visst är det vackert. Och gårdagens moln är som bortblåsta. Eller ja, dom är väl bokstavligt talat bortblåsta... Synd bara att man är fast på kontoret... 🙂
SadamJR Postat 6 augusti 2009 Postat 6 augusti 2009 Själv är jag pank och fågelfri. Har varken pengar eller fåglar, däremot är det gott om fritid.
Fidden Postat 6 augusti 2009 Postat 6 augusti 2009 den där låten hörde jag i måndags och tänkte samma sak 🙂
SadamJR Postat 6 augusti 2009 Postat 6 augusti 2009 Kommer ihåg att jag tänkte så när jag var liten, och hörde låten. Tyckte synd om sångaren som inte ens hade några fåglar.
SadamJR Postat 6 augusti 2009 Postat 6 augusti 2009 Kom just hem från en cykeltur. Det var väldigt varmt. I was sweating bullets. Måste ha haft tur som tog mig hem levande, där jag cyklade genom kulregnet.
Recommended Posts