SadamJR Postat 5 augusti 2009 Postat 5 augusti 2009 varför trodde du att de skulle komma redan idag? Kommer kortet idag? Du måste vara ganska spänd vid det här laget. Vem vet vad hon har för krav.
Micke H Postat 5 augusti 2009 Postat 5 augusti 2009 Jag väljer att tolka det så. Men min humor har väl aldrig riktigt vart på topp. 😳
SadamJR Postat 5 augusti 2009 Postat 5 augusti 2009 jag fattar inte riktigt tror jag, är det humor? Har du redan glömt gårdagens inlägg? Så ung och redan minnesluckor.
SadamJR Postat 5 augusti 2009 Postat 5 augusti 2009 Kan inte släppa den där tanken att forumet består av en enda person med en massa olika nicks, och så jag. Freaks me out. Nu ska jag till vårdcentralen.
debatt Postat 5 augusti 2009 Trådstartare Postat 5 augusti 2009 Hoppas det gick bra på vårdcentralen!
debatt Postat 5 augusti 2009 Trådstartare Postat 5 augusti 2009 😲 Att en ung tjej självmant hoppar upp och slår i ryggen lite grann i den bussens extremt låga tak... jaha... och? 😕
debatt Postat 5 augusti 2009 Trådstartare Postat 5 augusti 2009 jag fattade det nog inte då heller... Hej Fidden! Nej, det var inget skämt direkt igår. Jag trodde att Dellarn skulle komma direkt igår. Skojade då till det och skrev om en "hon". Det är ju inte säkert, oftast är det väl killar som servar. Men skämt, njae... Hoppas dock det blir bra med servicen och moderkort är ju inget litet ingrepp. Fantastiskt att de står för det! Jag köpte Toshiba istället för Dell, men nästa gång blir det nog Dell! Den modell Dell hade, hade ju dessutom pcmcia-kort-ingång, vilket jag borde ha haft för att undvika att köpa nytt ljudkort in the first place... Men Dell var 4000 kr dyrare, motsvarande prestanda, 13500 kr ist för 9500 kr. Men... tre års garanti är ju bättre än 2 år. Du har 3 års garanti nu då va?! Fast, Mac e nog bra med... Pazo har nästan övertygat. Men där är ju garantin 1 år i regel. Kan man förlänga Mac-garantier?? 😆 //:debatt
Fidden Postat 5 augusti 2009 Postat 5 augusti 2009 jag betalade 4800 för min dell, fast då var det med bara 1 års garanti... Med 3 år hade det nog kostat typ 800:- mer, och nu när jag köpte det i efterhand blev det dubbelt så dyrt.
debatt Postat 5 augusti 2009 Trådstartare Postat 5 augusti 2009 jag betalade 4800 för min dell, fast då var det med bara 1 års garanti... Med 3 år hade det nog kostat typ 800:- mer, och nu när jag köpte det i efterhand blev det dubbelt så dyrt. 4800 kr... och den kan du spela in på utan problem?? Flera audiospår och så? 😆
Fidden Postat 5 augusti 2009 Postat 5 augusti 2009 nä, jag använder den inte till musikproduktion. Det är en surf- och lekdator.
Fidden Postat 5 augusti 2009 Postat 5 augusti 2009 ... och jobbdator, fast jag har ju inget jobb nu, så då blir det bara surf- och lek.
SadamJR Postat 5 augusti 2009 Postat 5 augusti 2009 Hoppas det gick bra på vårdcentralen! Jorå. Måste säga att distriktsköterskorna som jag går till är fantastiska. Tre gånger i veckan. Omläggning och TLC.
Fidden Postat 5 augusti 2009 Postat 5 augusti 2009 (redigerat) jag råkade bumpa mornel... Redigerat 5 augusti 2009 av Fidden
Fidden Postat 5 augusti 2009 Postat 5 augusti 2009 Men detta är ju underbart... Anmälde min flytt till blodgivningscentralen i förmiddags, och efter det har jag fått inte mindre än TVÅ kallelser dit jag bodde innan.
Pazo Postat 5 augusti 2009 Postat 5 augusti 2009 Hej Fidden! Nej, det var inget skämt direkt igår. Jag trodde att Dellarn skulle komma direkt igår. Skojade då till det och skrev om en "hon". Det är ju inte säkert, oftast är det väl killar som servar. Men skämt, njae... Hoppas dock det blir bra med servicen och moderkort är ju inget litet ingrepp. Fantastiskt att de står för det! Jag köpte Toshiba istället för Dell, men nästa gång blir det nog Dell! Den modell Dell hade, hade ju dessutom pcmcia-kort-ingång, vilket jag borde ha haft för att undvika att köpa nytt ljudkort in the first place... Men Dell var 4000 kr dyrare, motsvarande prestanda, 13500 kr ist för 9500 kr. Men... tre års garanti är ju bättre än 2 år. Du har 3 års garanti nu då va?! Fast, Mac e nog bra med... Pazo har nästan övertygat. Men där är ju garantin 1 år i regel. Kan man förlänga Mac-garantier?? 😆 //:debatt Ja man kan köpa apple protection plan. är väl 3 års garanti, service och hur mkt support man vill. Ja juste! Man får massa diognostikprogramm å verktyg å sånt till datorn mä.
Recommended Posts