Micke H Postat 4 augusti 2009 Postat 4 augusti 2009 Det ska inte gå. Du får nog en saftig räkning sedan... ett missförstånd har skett. "Jo, men du kan ju inte förlänga garantin efter köpet och i synnerhet efter att den gällande garantin gått ut, det fattar du väl"... kommer hon att säga när hon är i lägenheten. "Då får du allt göra nåt i gengäld!" Muntergök.
Pazo Postat 4 augusti 2009 Postat 4 augusti 2009 Jag såg klart säsong 2 av dexter inatt. Den var bra 😕
Micke H Postat 4 augusti 2009 Postat 4 augusti 2009 Min tatuering är inkletad i samma salva som mammor använder mot ömma bröst.
Fidden Postat 4 augusti 2009 Postat 4 augusti 2009 Det ska inte gå. Du får nog en saftig räkning sedan... ett missförstånd har skett. "Jo, men du kan ju inte förlänga garantin efter köpet och i synnerhet efter att den gällande garantin gått ut, det fattar du väl"... kommer hon att säga när hon är i lägenheten. "Då får du allt göra nåt i gengäld!" Inget missförstånd. De ringde själva till mig och frågade om jag ville förlänga min garanti, eftersom den "gått ut för några veckor sedan". Säljaren sa alltså så.
Micke H Postat 4 augusti 2009 Postat 4 augusti 2009 najs...sånt som löpare kör också? I wouldn't know.
SadamJR Postat 4 augusti 2009 Postat 4 augusti 2009 Inget missförstånd. De ringde själva till mig och frågade om jag ville förlänga min garanti, eftersom den "gått ut för några veckor sedan". Säljaren sa alltså så. I värsta fall får du väl bara göra vad du nu helt enkelt måste göra. Det kanske inte är så farligt.
Micke H Postat 4 augusti 2009 Postat 4 augusti 2009 jag kanske får mickes "bröstsalva" i anus... Hmm, undrar vad Åsa skulle säga om... Vänta, vad fan säger jag? 😕
drloop (oregistrerad) Postat 4 augusti 2009 Postat 4 augusti 2009 Min iPod Nano 1st gen har pajat. Så då köpte jag mig en istället. Mycket nöjd så långt.
debatt Postat 4 augusti 2009 Trådstartare Postat 4 augusti 2009 Inget missförstånd. De ringde själva till mig och frågade om jag ville förlänga min garanti, eftersom den "gått ut för några veckor sedan". Säljaren sa alltså så. NjaAA!! Det var säkert ingen från Dells säljare som ringde!! Det är så många som ringer och utger sig för att vara både den ene och den andre... Sanna mina ord. 😕
Micke H Postat 4 augusti 2009 Postat 4 augusti 2009 Garth Algar: She's a babe. Wayne Campbell: She's a robo-babe. In Latin she would be called "babia majora". Garth Algar: If she were a president she would be Baberaham Lincoln. [a brief pause] Garth Algar: Did you ever find Bugs Bunny attractive when he put on a dress and played girl bunny? Wayne Campbell: No. [cracks up laughing] Wayne Campbell: No. Garth Algar: Neither did I. I was just asking.
SadamJR Postat 4 augusti 2009 Postat 4 augusti 2009 NjaAA!! Det var säkert ingen från Dells säljare som ringde!!Det är så många som ringer och utger sig för att vara både den ene och den andre... Sanna mina ord. 😕 Vem har du blivit uppringd av?
slejnard Postat 4 augusti 2009 Postat 4 augusti 2009 Varit i storforsen och spelat idag. Åk dit nångång vetja ni som inte varit där. Väldans fint! Gigantisk tupplur väntar....
Pazo Postat 4 augusti 2009 Postat 4 augusti 2009 Ligger inte de lite väl långt bort för att beökas? 😉
debatt Postat 4 augusti 2009 Trådstartare Postat 4 augusti 2009 Varit i storforsen och spelat idag. Åk dit nångång vetja ni som inte varit där. Väldans fint! Gigantisk tupplur väntar.... Vattentäta instrument? 😉
debatt Postat 4 augusti 2009 Trådstartare Postat 4 augusti 2009 Ricardo... lyssnade igenom alla dina Files nu. Eehh... det är inga trumset på dem, va, utan programmerat? Svårt att säga vilken låt som var bäst. Intressant höga hihats, eller rättare sagt dunderhöga. 😉 //:debatt
Recommended Posts