SadamJR Postat 3 augusti 2009 Postat 3 augusti 2009 Kollar på Beck på TV. Hillman är i sitt esse idag. Bara snörper på munnen och slänger iväg en hel mening.
Fidden Postat 3 augusti 2009 Postat 3 augusti 2009 Jag kan lite stolt meddela att jag inte sett en enda beckfilm. Eller, möjligtvis en med gösta ekman i huvudrollen. nån med nån man på nån balkong.
SadamJR Postat 3 augusti 2009 Postat 3 augusti 2009 Reklampaus - var inte den med Carl-Gustav Lindstedt?
Fidden Postat 3 augusti 2009 Postat 3 augusti 2009 Reklampaus - var inte den med Carl-Gustav Lindstedt? nu blev jag osäker... för det känns faktiskt bekant det också. konsulterade wikipedia nu, och det visar sig att i CGL-fallet, så befann sig mannen på taket, inte på balkongen. Det känns som jag har sett båda två, och har alltså farit med osanning!
slejnard Postat 3 augusti 2009 Postat 3 augusti 2009 Jag tog bort den och sedan efter det rasade hårddisken så nu äre kört på riktigt.. 😕 Tråkigt. Lät som nåt jag velat höra.
Pazo Postat 3 augusti 2009 Postat 3 augusti 2009 Jag har druckit två öl och en lättöl...ghuhuhii hihihih FnIzZZ! 😕
slejnard Postat 3 augusti 2009 Postat 3 augusti 2009 gösta ekman kunde vara rätt kul förr: kom före robert gustafsson....å sen kom då björn gustafsson... /trött
Overkill Postat 3 augusti 2009 Postat 3 augusti 2009 Vem är gösta ekman? ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖHHHHHHHHHHHHHHH ge mig ett S S ge mig ett O O ge mig ett P P ge mig ett A vad blir det? SOPA
Pazo Postat 3 augusti 2009 Postat 3 augusti 2009 äre en av dem i dedär jönsonligan som jag tycker är så enormt tråkigt?
Pazo Postat 3 augusti 2009 Postat 3 augusti 2009 Men du tycker ju grotesco är kul så du har ingen sägan
Fidden Postat 3 augusti 2009 Postat 3 augusti 2009 det är svårt att skriva mjöl, det kommer så lätt ett k på slutet.
Pazo Postat 3 augusti 2009 Postat 3 augusti 2009 hmmm mjöl... mjölk faktiskt... pekfingret vill ner på K:et där alltså!
SadamJR Postat 3 augusti 2009 Postat 3 augusti 2009 nu blev jag osäker... för det känns faktiskt bekant det också. konsulterade wikipedia nu, och det visar sig att i CGL-fallet, så befann sig mannen på taket, inte på balkongen. Det känns som jag har sett båda två, och har alltså farit med osanning! Jag tror att filmen hette "Mannen på taket". Lindstedt försökte klättra upp på taket, blev skjuten och ramlade ner. Det kanske bara är en film i alla fall.
Fidden Postat 3 augusti 2009 Postat 3 augusti 2009 PEKFINGRET?!?!?!?+1+1+1+1!? 😮 :o 😮😕 Jag vill utfärda en varning här: [Dong dong ding]* Pazo använder fel fingersättning. Det gäller alltså Pazo, som använder fel fingersättning. [Ding ding dong] (* ljudeffekt från butikens högtalarsystem inför ett meddelande, kanske när lilla pelle kommit bort från sina föräldrar eller affären stänger om 5 minuter)
Fidden Postat 3 augusti 2009 Postat 3 augusti 2009 Jag tror att filmen hette "Mannen på taket". Lindstedt försökte klättra upp på taket,blev skjuten och ramlade ner. Det kanske bara är en film i alla fall. det finns "mannen på balkongen" också... då är det ekman som försökte klättra upp på balkongen, blev skjuten och ramlade ner... eller nä, jag minns faktiskt inte vad den handlade om, men det kändes iallafall som en kvalificerad gissning.
SadamJR Postat 3 augusti 2009 Postat 3 augusti 2009 Carl-Gustav Lindstedt var också bra. Visit My Website
SadamJR Postat 3 augusti 2009 Postat 3 augusti 2009 det finns "mannen på balkongen" också... då är det ekman som försökte klättra upp på balkongen, blev skjuten och ramlade ner... eller nä, jag minns faktiskt inte vad den handlade om, men det kändes iallafall som en kvalificerad gissning. Som jag minns det skulle Lindstedt klättra upp, blev skjuten, och ramlade ner på en piskställning, alltså en sådan där man piskar mattor. Det här räcker nästan till tre filmer.
Overkill Postat 3 augusti 2009 Postat 3 augusti 2009 PEKFINGRET?!?!?!?+1+1+1+1!? 😮 :o 😮😕 Jag vill utfärda en varning här: [Dong dong ding]* Pazo använder fel fingersättning. Det gäller alltså Pazo, som använder fel fingersättning. [Ding ding dong] (* ljudeffekt från butikens högtalarsystem inför ett meddelande, kanske när lilla pelle kommit bort från sina föräldrar eller affären stänger om 5 minuter) vad ska man ha på k:et då? jag har också pekfinger på k, använder typ bara pek- och långfinger (och tumme på space och ringfinger på shift då såklart). med vänster hand använder jag enbart pekfinger.
Recommended Posts