Fidden Postat 3 augusti 2009 Postat 3 augusti 2009 Har fidden "Normalt" internet nu igen? 😕 mjo, internettet är normalt, men jag måste sitta vid pärondatorn för min är fortfarande trasig. får väl skicka iväg den till dell snart.
Overkill Postat 3 augusti 2009 Postat 3 augusti 2009 Tyvärr kan vi inte laga skärmar på iPods. Apple har bara en utbytesservice dvs du får en annan enhet tillbaka. Priset blir därför ganska dyrt. Utan att veta exakt vilken iPod Classic du har kan jag säga att priset kommer förmodligen inte understiga 3750 :- inkl moms 😕
Micke H Postat 3 augusti 2009 Postat 3 augusti 2009 That's what you get for buying a freaking SuckPod! Mer seriöst: nusse. 😕
debatt Postat 3 augusti 2009 Trådstartare Postat 3 augusti 2009 mjo, internettet är normalt, men jag måste sitta vid pärondatorn för min är fortfarande trasig. får väl skicka iväg den till dell snart. Jag sitter vid smörgåsdatorn.
Micke H Postat 3 augusti 2009 Postat 3 augusti 2009 wik141 (6 dagar sedan) 0 Svara | SkräppostJag har blivit mobbad under 6 år jag har blivit sparkat Slagen , Vill få ett slut på mobbning killenmedskillen1338 (4 dagar sedan) 0 Svara | Skräppost synd för dej, gå till en psykolog eller dränk dej Ibland tappar man tron på mänskligheten...
Linus Postat 3 augusti 2009 Postat 3 augusti 2009 The requested URL Your browser does not support the HTML5 audio tag was not found on this server. 😄
Neosus Postat 3 augusti 2009 Postat 3 augusti 2009 The requested URL Your browser does not support the HTML5 audio tag was not found on this server. 😄 Jag tog bort den och sedan efter det rasade hårddisken så nu äre kört på riktigt.. 😉
Micke H Postat 3 augusti 2009 Postat 3 augusti 2009 Jag tog bort den och sedan efter det rasade hårddisken så nu äre kört på riktigt.. 😛 😕 Nooooooooooooo... 😄
Recommended Posts