Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat
Thomann har skickat mina prytlar 😕😳🙁

ernst.gif

Postat
Har fidden "Normalt" internet nu igen? 😕

mjo, internettet är normalt, men jag måste sitta vid pärondatorn för min är fortfarande trasig. får väl skicka iväg den till dell snart.

Postat

Tyvärr kan vi inte laga skärmar på iPods. Apple har bara en utbytesservice dvs du får

en annan enhet tillbaka. Priset blir därför ganska dyrt. Utan att veta exakt vilken iPod

Classic du har kan jag säga att priset kommer förmodligen inte understiga 3750 :- inkl moms

😕

Postat
mjo, internettet är normalt, men jag måste sitta vid pärondatorn för min är fortfarande trasig. får väl skicka iväg den till dell snart.

Jag sitter vid smörgåsdatorn.

Postat
wik141 (6 dagar sedan) 0 Svara | Skräppost

Jag har blivit mobbad under 6 år jag har blivit sparkat Slagen , Vill få ett slut på mobbning

killenmedskillen1338 (4 dagar sedan) 0 Svara | Skräppost

synd för dej, gå till en psykolog eller dränk dej

Ibland tappar man tron på mänskligheten...

Postat

The requested URL

was not found on this server.

😄

Postat
The requested URL
was not found on this server.

😄

Jag tog bort den och sedan efter det rasade hårddisken så nu äre kört på riktigt.. 😉

Postat
Jag tog bort den och sedan efter det rasade hårddisken så nu äre kört på riktigt.. 😛

😕 Nooooooooooooo... 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.