Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 2


debatt

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    3117

  • Pazo

    3086

  • Overkill

    2023

  • Neosus

    1880

Postat mest i detta ämne

Jag planerar en tågresa mellan Berlin och Wien med Intercity Express. Undrar om InterRail gäller på det tåget... med tillägg såklart?!

Städar fortfarande, dock inte så mycket idag tyvärr, beroende på allergi OCH ny förkylning.

Link to comment
Dela på andra sajter

hej nu är jag hemma. sjukt fet show, vi hade fetaste platserna vid räcket mellan main stagen och "bryggan" precis framför gitarristen. stora blåsor på foten, asont i rygg och ben och helt mongotrött.

För att bo i Vänersborg är du oftare i Gbg än jag själv, och jag bor här. Om man med "i Gbg" menar absoluta centrum.

Link to comment
Dela på andra sajter

är det sant att du är en annan åxå? 🙁

Nej, jag förstår inte vitsen med att ha olika nicknames i samma forum, i alla fall inte samtidigt! Att byta nickname kan jag förstå.

Jag är alltså inte Saddam, ingen Junior, har inte spelat fotboll i klubb i flera decennier, har inte diabetes etc.

Vad Lax x3 menade var nog att SaddamJr skapade flera trådar inom en kort tidsrymd, vilket jag också gjort från och till.

☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
fan jag hade vealat vara där...u2 är ett guldband!

fick nöja mig med ett helt galet jam tillsammans med en kompis....ladda ner och ge gärna en kommentar...ja jag vet att vi är off ibland men hade himla kul ☺️

Vilken av låtarna är jammet på MySpace-n???

Lyssnade flitigt, gillade att du fångat en slags 70-talskänsla inspelningsmässigt särskilt på "Rock'n roll music".

Mitt låter så djävla digitalt...

Trummorna är riktiga, väl - de är coola!

🙁

//:debatt

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken av låtarna är jammet på MySpace-n???

Lyssnade flitigt, gillade att du fångat en slags 70-talskänsla inspelningsmässigt särskilt på "Rock'n roll music".

Mitt låter så djävla digitalt...

Trummorna är riktiga, väl - de är coola!

🙁

//:debatt

Jag hade låten (mclaughlintribut) uppe här på forumet nyss några timmar. Bara en del av ett längre jam vi gjorde efter rödvin. Insåg att det inte lät så roligt så jag tog bort den ☺️

Rock n roll music finns även den på forumet! Tror att 70-talskänslan kommer av att det gärna får följa med lite "onda" frekvenser

som folk här gärna vill trolla bort i sina låtar. Och att jag oftast kör tagningar utan att klippa/klistra inklusive fel.

Ja trummorna är riktiga...spelade av aROCKER här på forumet. Duktig snubbe!

Han brukar gärna vilja vara med i olika projekt så släng en förfrågan till han om du behöver trumset till nån låt. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hade låten (mclaughlintribut) uppe här på forumet nyss några timmar. Bara en del av ett längre jam vi gjorde efter rödvin. Insåg att det inte lät så roligt så jag tog bort den 🙁

Rock n roll music finns även den på forumet! Tror att 70-talskänslan kommer av att det gärna får följa med lite "onda" frekvenser

som folk här gärna vill trolla bort i sina låtar. Och att jag oftast kör tagningar utan att klippa/klistra inklusive fel.

Ja trummorna är riktiga...spelade av aROCKER här på forumet. Duktig snubbe!

Han brukar gärna vilja vara med i olika projekt så släng en förfrågan till han om du behöver trumset till nån låt. ☺️

Häftigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...