Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 2


debatt

Recommended Posts

dessutom har jag ett fett i-landsproblem! köpte nya skor för ett tag sedan, men tyvärr får jag skoskav av dom vid hälen. så idag när vi repade körde jag utan skor, och resultatet av det är att jag har en fet blåsa på högra fotens trampdyna (har iofs spräckt den nu), och det gör ont! och i övermorgon ska jag på U2, kommer få skitont i foten 😄 och på tal om U2, richard vill att vi ska åka ner vid 7 på morgonen. ugh.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    3117

  • Pazo

    3086

  • Overkill

    2023

  • Neosus

    1880

Postat mest i detta ämne

Käkade nog krokodilkött en gång för länge sedan, men jag vete tusan alltså... känns inte helt rätt att käka reptiler.

Hur smakar varan? och hur ser man skillnad på den äkta och en falsk?

😄

Har faktiskt också ätit en typ av krokodil! Var typ som blandning mellan kyckling och fisk. gott vare iaf!

Link to comment
Dela på andra sajter

Så här säger Paul om nya skivan, källa KISS army Sweden..:

Meddelande från Paul...

22 Jun 2009 - Niklas Olsson

Paul skrev följande meddelande på kissonline härom dagen:

Hey All,

We're about four days from finishing the new KISS album. Eleven tracks, and it IS everything I've told you. It IS classic. It IS all written within the band. And IT ROCKS BIG TIME! Tommy and Eric both handle lead vocals. The songs, sound and playing will knock your socks off. You will all be as proud and excited as we all are. Oh...and WAIT till you see the cover!

We ARE just getting started!

😮

Haha, det gamla vanliga snacket. Nåja. Psycho Circus var en rätt bra skiva. Men jag tror fan inte det minsta på att allting är enbart skrivet av bandet. No way.

Förresten gillar jag inte Eric Singers lead vocals. Går bra till bakgrundssång, men som lead...näe, för vek för det. Tommy vet jag inget om.

Link to comment
Dela på andra sajter

För den delen kan jag meddela att jag idag ska få se designen till min tatuering. 😮 Och imorgon ska den graveras in på armen! 😎

DAMN, vad livet har behandlat mig bra på senaste tiden! Länge sedan jag mådde såhär bra! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...