slejnard Postat 23 juli 2009 Postat 23 juli 2009 Jag vinner aldrig i såna spel... 😉 Kanske bäst att inte spela alls. Sätt 50 kronor/vecka i en skål så har du sparat ihop en hög pengar istället. Eller spela mycket!
Overkill Postat 23 juli 2009 Postat 23 juli 2009 (redigerat) hej! jag är hemma igen. skulle kommit hem på söndag, men motorn funkade inte så vi låg i hamnen från måndag tills idag. 😛 men skoj var det ändå! drack en del i tisdags med så då spydde vi i vinglas och diskbaljor i båten, vilket var mindre kul, men på det stora hela najs ändå! Redigerat 23 juli 2009 av Overkill
drloop (oregistrerad) Postat 23 juli 2009 Postat 23 juli 2009 hej! jag är hemma igen. skulle kommit hem på söndag, men motorn funkade inte så vi låg i hamnen från måndag tills idag. 😆 men skoj var det ändå! drack en del i tisdags med så då spydde vi i vinglas och diskbaljor i båten, vilket var mindre kul, men på det stora hela najs ändå! Hähä!
debatt Postat 23 juli 2009 Trådstartare Postat 23 juli 2009 Från student till alkis! Overkill i ett nötskal.
Linus Postat 24 juli 2009 Postat 24 juli 2009 Undrade nyss varför inte ljudkortet hördes i högtaleriet, Nattvaktarens potatislåt, men så kom jag på att knappen för AV inte var intryckt på fronten på förstärkaren. Så då tog den AV-ingång rear istället. Så man måste trycka in både på och AV knapparna? 😄 Med lugn musik i högtalarna är det lättare att koppla AV. 😱
Linus Postat 24 juli 2009 Postat 24 juli 2009 Hittar du båda felen i min mening? 😱 Jag hittar inga uppenbara fel i ovanstående mening. Iofs skulle jag nog skrivit bägge felen, även om det är språkligt likvärdigt att använda båda. 😄
Gote Postat 24 juli 2009 Postat 24 juli 2009 Jag hittar inga uppenbara fel i ovanstående mening. Iofs skulle jag nog skrivit bägge felen, även om det är språkligt likvärdigt att använda båda. 😄 :facepalm:
Gote Postat 24 juli 2009 Postat 24 juli 2009 Jepp. Om bara några timmar börjar fjäriljägarsäsongen för Gote... 😄
Pico Postat 24 juli 2009 Postat 24 juli 2009 Nepp, gå o handla lite keeek. Har inget till lunch idag, tomt i el skafferio.
Gote Postat 24 juli 2009 Postat 24 juli 2009 Nepp, gå o handla lite keeek. Har inget till lunch idag, tomt i el skafferio. Köp faktafel till lunch! 😄
Gote Postat 24 juli 2009 Postat 24 juli 2009 Imorgon är det en vecka kvar... Jepp! Imorgon är det en vecka kvar till nästa lördag! 😄
Recommended Posts