Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 2


debatt

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    3117

  • Pazo

    3086

  • Overkill

    2023

  • Neosus

    1880

Postat mest i detta ämne

Meh! Jag ville knulla för två veckor sedan! 😕

Trodde det var då du träffade Åsa och hade hoppats att du träffade den där raggande tjejen innan.

VAR var du för två veckor sedan? sa du.

"Fan också, då hann jag träffa Åsa innan", trodde jag du menade.

Klart jag tyckte du skulle byta...

Kommunikation.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vann du? 🙂

Nej, jag hade 3 rätt av 6, men... de som jag höll på blev TVÅA i de lopp jag hade fel, attans!

Så det var ju rätt nära.

Men det värsta jag nånsin varit med om var när jag hade 0 rätt och ALLA som vann hade jag tagit som reserver.

Sällan (men det händer) kompletterar jag med en sådan systemlapp där jag tippar alla reserverna, vilket kostar 64 kr på V75.

Men just den gången hade jag varit ensam vinnare i Sverige, för ingen hade 7 rätt...

över 30 mille den gången... om jag gjort så då.

😉☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Såg förresten att det var 3st med 7 rätt på lotto. 🙂

Hade blitt "sur" (nåväl, inte sur... men... ☺️ ) om jag själv fått 2 miljoner för det var 3 vinnare, när vinnaren förra veckan fick typ 12 mille själv. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Farligt det där med spel, särskilt sånt som Joker, Topptips, Dubbelvinsten om man inte är konsekvent.

Ibland kanske man kryssar för det, ibland inte.

Sitta med en lapp Joker Nej som hade gett en massa pengar om Joker Ja... var kryssat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vinner aldrig i såna spel... 🙂

Det är en fråga om hur mycket tid man kan lägga ned på det!! Sitter man 20 timmar i veckan och analyserar, skriver statistik, skaderapportstudier etc., så kan man tjäna 1-3 rätt både på stryktipset och travet. Och det kan vara tillräckligt för att vinna...

Jag satsade på 5 matcher på Lången för några år sedan som jag minns särskilt väl:

Första gången följde jag matcherna på text-tv och jag hade alla rätt med 2 minuter kvar, utdelning nästan exakt 30000 kr. Då nickar Pascal Simpson in bollen i mål och kvitterar för AIK. Attans!

Andra gången hade jag också alla rätt och då skulle det enligt klockan vara slut på text-tvn. När jag kom till butiken för att hämta vinsten sa de att det var ett fel. Hur var det möjligt? Jo, samme Pascal Simpson hade nickat in ett mål i 92-a minuten, alltså på tillägg. Annars hade jag vunnit ganska exakt 30000 kr igen.

Jag har inte idolplansch på honom om man säger så... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...