Fidden Postat 5 juni 2009 Postat 5 juni 2009 jag är ganska övertygad om att den där städerskan är en man 😏
Pico Postat 5 juni 2009 Postat 5 juni 2009 W00t? 😏 Mja, så du skulle ha svarat, helt enkelt. Fan heller, men Gote är det.
Gote Postat 5 juni 2009 Postat 5 juni 2009 jag är ganska övertygad om att den där städerskan är en man 😏 Isåfall är jag ghey! 🥰
Gote Postat 5 juni 2009 Postat 5 juni 2009 Fan Pico! Nu har jag ju ingen aning om vad vi pratar om längre... 😏
Pico Postat 5 juni 2009 Postat 5 juni 2009 jag är ganska övertygad om att den där städerskan är en man 😏 🥰 Därför det inte fanns några bröst. Must... pay... more... attention!
Pico Postat 5 juni 2009 Postat 5 juni 2009 Sökte helt enkelt på "french maid", och enda jag brydde mig om var att undvika den här:
Micke H Postat 5 juni 2009 Postat 5 juni 2009 Pico: Gote frågade mig om tips därför att jag för flera sidor tipsade honom, innan han tipsade mig! 😏
Pico Postat 5 juni 2009 Postat 5 juni 2009 Hur bär man sig åt för att vara off topic här? Prata studiorelaterat, antar jag.
Pazo Postat 5 juni 2009 Postat 5 juni 2009 OKÄJ! Å de var det pico spelade på som gote inte fattade! å de var därför jag kalla han för schizo! .D
Pico Postat 5 juni 2009 Postat 5 juni 2009 OKÄJ! Å de var det pico spelade på som gote inte fattade! å de var därför jag kalla han för schizo! .D Mja.. 😏 Just det, så var det. Jag spelade på det där.. 🥰
Micke H Postat 5 juni 2009 Postat 5 juni 2009 Mja.. 😏 Just det, så var det. Jag spelade på det där.. 🥰 😄
Micke H Postat 5 juni 2009 Postat 5 juni 2009 You can't do something you haven't yet done differently than how it will come to be!
Fidden Postat 5 juni 2009 Postat 5 juni 2009 och så står den där mumifierade snubben där och smajlar och säger "excellent" precis som montgomery burns 😏
Gote Postat 5 juni 2009 Postat 5 juni 2009 Pico: Gote frågade mig om tips därför att jag för flera sidor tipsade honom, innan han tipsade mig! 🤪 Jag noterar att du fortfarande inte svarat på frågan... 😛 OKÄJ! Å de var det pico spelade på som gote inte fattade! å de var därför jag kalla han för schizo! .D Vi är inte schizo! 😄😱😏 Mja.. 🥰 Just det, så var det. Jag spelade på det där.. 😄 Exakt... 😛
Micke H Postat 5 juni 2009 Postat 5 juni 2009 Jag noterar att du fortfarande inte svarat på frågan... 😏 Nej, det har du rätt i.
debatt Postat 5 juni 2009 Trådstartare Postat 5 juni 2009 Japp, men det är skönt. 😏 Vet inte det. Jag hörde Gudrun Avskyrman (eller vad hon heter) i ett inlägg på radion. Fan vad hon suger...
debatt Postat 5 juni 2009 Trådstartare Postat 5 juni 2009 Det värsta jag varit med om i ljudväg i samband med hantverkare, det var när jag låg och sov djupt i sängen och drömde och det strax före kl 7 på morgonen börjar borras precis bakom huvudet i betongväggen!!
Gote Postat 5 juni 2009 Postat 5 juni 2009 Det värsta jag varit med om i ljudväg i samband med hantverkare, det var när jag låg och sov djupt i sängen och drömde och det strax före kl 7 på morgonen börjar borras precis bakom huvudet i betongväggen!! Det finns mysigare sätt att bli väckt! 😏
slejnard Postat 5 juni 2009 Postat 5 juni 2009 Den värsta hantverkaren jag vet är han som (oftast söndagmorgnar) bankar på en plåt av koppar inuti min skalle...kallar honom för kopparslagaren 😏
Gote Postat 5 juni 2009 Postat 5 juni 2009 Den värsta hantverkaren jag vet är han som (oftast söndagmorgnar) bankar på en plåt av koppar inuti min skalle...kallar honom för kopparslagaren 😲 INNE I SKALLEN!!! 😮 Fan vad det måste eka... 😛
Recommended Posts