Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat
jag är ganska övertygad om att den där städerskan är en man 😏

Isåfall är jag ghey! 🥰

Postat

Fan Pico! Nu har jag ju ingen aning om vad vi pratar om längre... 😏

Postat
jag är ganska övertygad om att den där städerskan är en man 😏

🥰

Därför det inte fanns några bröst.

Must... pay... more... attention!

Postat
OKÄJ!

Å de var det pico spelade på som gote inte fattade! å de var därför jag kalla han för schizo! .D

Mja.. 😏 Just det, så var det. Jag spelade på det där.. 🥰

Postat

och så står den där mumifierade snubben där och smajlar och säger "excellent" precis som montgomery burns 😏

Postat
Pico: Gote frågade mig om tips därför att jag för flera sidor tipsade honom, innan han tipsade mig! 🤪

Jag noterar att du fortfarande inte svarat på frågan... 😛

OKÄJ!

Å de var det pico spelade på som gote inte fattade! å de var därför jag kalla han för schizo! .D

Vi är inte schizo! 😄😱😏

Mja.. 🥰 Just det, så var det. Jag spelade på det där.. 😄

Exakt... 😛

Postat
Japp, men det är skönt. 😏

Vet inte det. Jag hörde Gudrun Avskyrman (eller vad hon heter) i ett inlägg på radion.

Fan vad hon suger...

Postat

Det värsta jag varit med om i ljudväg i samband med hantverkare, det var när jag låg och sov djupt i sängen och drömde och det strax före kl 7 på morgonen börjar borras precis bakom huvudet i betongväggen!!

Postat
Det värsta jag varit med om i ljudväg i samband med hantverkare, det var när jag låg och sov djupt i sängen och drömde och det strax före kl 7 på morgonen börjar borras precis bakom huvudet i betongväggen!!

Det finns mysigare sätt att bli väckt! 😏

Postat
Den värsta hantverkaren jag vet är han som (oftast söndagmorgnar) bankar på en plåt av koppar inuti min skalle...kallar honom för kopparslagaren 😲

INNE I SKALLEN!!! 😮

Fan vad det måste eka... 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.