Pazo Postat 18 juli 2009 Postat 18 juli 2009 jaha! Då dog festen ut 🙂 Jag som trott hela tiden de skulle köra på till typ 2-3 iaf...
Pazo Postat 18 juli 2009 Postat 18 juli 2009 NU står väl sebbe och serverar fulla ungdommar! 🙂 Dingbats är väl ute på landet å lyssnar på musik... kan inte tänka mig att han redan somnat... Pico har däckat för längesen... a Linus sover ju redan sa han själv... Loopis tror jag nog är den sovande typen också... Slej däremot är väldigt osäkert... Antingen har han myst ner sig med lite öl enne whiskey.... eller så har han somnat han mä, med öl å whiskey... MickeH är ute å super! Grahn är nog mest bara vaken Fidden... hmmm... ute på landet och kontemplerar kontemplerandet...
Pazo Postat 18 juli 2009 Postat 18 juli 2009 KÄnns som jag glömde nån....HMMM GOTE! ja gote sover han mä!
Pazo Postat 18 juli 2009 Postat 18 juli 2009 krockan? han flummar väl nånstan.. dock fortfarande vaken!
Micke H Postat 18 juli 2009 Postat 18 juli 2009 MickeH är ute å super! Japp! Men jag har upptäckt en intressant sak ikväll. Det är HELT jävla annorlunda att gå ut om man inte är det minsta intresserad av intimt umgänge. Kommer bli två jobbiga veckor. 🙂
Pazo Postat 19 juli 2009 Postat 19 juli 2009 Nu är pico inne i en såndär "jag fryser ut msnfolket"-period 🙂
slejnard Postat 19 juli 2009 Postat 19 juli 2009 Slej däremot är väldigt osäkert... Antingen har han myst ner sig med lite öl enne whiskey.... eller så har han somnat han mä, med öl å whiskey... Haha 🙂 Jag höll mig nykter till kl 23. Vi har haft minifestival i "boin" (sommarröj) där jag spelade med The Blå Blus Band och även Patrik Öhlund. Fläskigt stor scen och redigt med folk. Kul! Sen drog jag i mig ett par snabba vinglas innan det blev öltält och jam med ett coverband 😎 Häpp!
Fidden Postat 19 juli 2009 Postat 19 juli 2009 jag har en såndär "msn-funkar-inte-på-denna-datorn"-period.
drloop (oregistrerad) Postat 19 juli 2009 Postat 19 juli 2009 MSN är överskattat. Liksom Ansiktsbok och Myspejs. Twitter is teh shit.
Fidden Postat 19 juli 2009 Postat 19 juli 2009 Att göra nästa vecka i linköping: 1. Skicka adressändringsbekräftelse 2. Hitta nånstans där man kan vara online så att jag kan... 2a. ... fylla i kassakorten 2b. ... söka jobb 3. Handla kläder 4. Flyttpacka 5. Flyttstäda 6. Kontakta radiotjänst igen och agera surgubbe 7. Handla ett storlager tahini och cashewnötter, eftersom byhålans ica-butik är ett skämt.
drloop (oregistrerad) Postat 19 juli 2009 Postat 19 juli 2009 Vart skall du flytta Fidden? Inom Linköping eller till nåt annat ställe såsom Örkeljunga?
Pazo Postat 19 juli 2009 Postat 19 juli 2009 Att göra nästa vecka i linköping:1. Skicka adressändringsbekräftelse 2. Hitta nånstans där man kan vara online så att jag kan... 2a. ... fylla i kassakorten 2b. ... söka jobb 3. Handla kläder 4. Flyttpacka 5. Flyttstäda 6. Kontakta radiotjänst igen och agera surgubbe 7. Handla ett storlager tahini och cashewnötter, eftersom byhålans ica-butik är ett skämt. GLHF
Recommended Posts