Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat

Har någon sett Ice Age 3? Är den verkligen värd att se?

Postat

Jag har skjorta och jeans på mig nu. 😄 Känner knappt igen mig själv. Försöker skapa en look där jag fortfarande ser ut som en rocker, men ändå passar in på stället vi ska till ikväll. 😛

Postat
Har någon sett Ice Age 3? Är den verkligen värd att se?

Nepp, inte ännu. Men som vanligt med uppföljare vågar jag aldrig ha höga förhoppningar. 😛

Postat

Jag fick en skivdistriubutör idag... bara så där. Hade inte ens hört materialet. Du ser ut som en sån som ger ut eller ska ge ut skivor sa han bara. Så jag fick en deal.

Postat

Jag blev väkt kl 12.30 av telefonen. mamma som ringde! Då vart jag rätt bakis å fett trött 😛

Sen drog tore å jag å köpte pizza med oxfilé på. Fett god frulle!

Sen kolla vi på Taxi 2. sen drog vi ner på stan å satte oss på nån uteservering å drack öl i solen! 😄

Sen drog jag hit där jag är nu! å är rätt trött nu fan. Grillning på g och massa alkohol som jag just nu inte alls har lust att inta 😄

drloop (oregistrerad)
Postat
ska jobba om två och en halv timme 😉

Vad skall du göra då?

drloop (oregistrerad)
Postat
Stå och ta emot fulla ungdommar och lastbilschaffisar... Sälja burgare till dem 😉

I see.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.