Dingbats Postat 4 juni 2009 Postat 4 juni 2009 täsnk om lviet va r unerbatr hahahahahahaha lsiksom precis he4la tiden hehehehehehehe
Fidden Postat 5 juni 2009 Postat 5 juni 2009 Coolt ljus. Träffar den andra killens hår ganska snyggt så det ser ut som det är 2-färgat 😄
Micke H Postat 5 juni 2009 Postat 5 juni 2009 Vad är det som är så fel med onani? Det är ju sex med någon du älskar!
Pazo Postat 5 juni 2009 Postat 5 juni 2009 😄 Imorse sisådär lite efter 8 började arbetarna att sandblästra balkongerna eller något... aja iaf... PRECIS utanför vårt fönster. tror ni det låter LITE?
Micke H Postat 5 juni 2009 Postat 5 juni 2009 På tal om filosofi Micke, har du sett den här? Nope, det har jag inte, verkar intressant. Jag gillar den där typen av filmer. 😛 Lättsam filosofi typ. 😄
Gote Postat 5 juni 2009 Postat 5 juni 2009 Nope, det har jag inte, verkar intressant. Jag gillar den där typen av filmer. 🙂 Lättsam filosofi typ. 😛 Verkligen mysig... 😄 Har du fler tips?
Pazo Postat 5 juni 2009 Postat 5 juni 2009 NU börjar de igen!! nu verkare dock vara en våning längre upp för de låter inte lika skithögt 😏
Pico Postat 5 juni 2009 Postat 5 juni 2009 Verkligen mysig... 🥰 Har du fler tips? Uhm... var det inte du som tipsade? 😏 Jag kanske skulle gå och lägga mig igen. 😄
Gote Postat 5 juni 2009 Postat 5 juni 2009 Uhm... var det inte du som tipsade? 😏 Jag kanske skulle gå och lägga mig igen. 😄 Nä, jag trodde det var du? 🥰
Pico Postat 5 juni 2009 Postat 5 juni 2009 Nä, jag trodde det var du? 😏 Jaha. Jo men.. nu när du säger det så låter det ändå konstigare än om jag hade sagt det. För då hade det bara varit konstigt för alla andra, men inte mig. Konstigt resonemang kanske, men det är inget konstigt i min logik. Eller resonemang. Hmm, hade någon form av skämt på gång, men jag lyckades kollra bort mig själv i allt skitsnack. 🥰
Pico Postat 5 juni 2009 Postat 5 juni 2009 (redigerat) Jag önskar jag hade en städerska. Edit: Typ en sån här Redigerat 5 juni 2009 av Pico
Recommended Posts