slejnard Postat 17 juli 2009 Postat 17 juli 2009 jistanes...hatar hennes politik....men hon verkar ha rediga lugor som är duktiga på att andas mellan talen...
Overkill Postat 17 juli 2009 Postat 17 juli 2009 richard och viktor hamnade i bråk förut. det är det jag hatar med fulla människor. iaf ett aslöjligt bråk med nån störd tjej som tykade som fan, slutade med att hon höll på och slog på viktor och så kom hennes brorsa och drog viktor i håret och sen slog viktor henne så hon blödde. sen sprang vi. helt stört 🙂
Overkill Postat 17 juli 2009 Postat 17 juli 2009 han slog henne alltså på läppen så det var inte så farligt. dessutom var bråket precis vid vattnet där en full 89:a dog för inte så längesen, så det var lite dumt!
slejnard Postat 17 juli 2009 Postat 17 juli 2009 🙂 har du varit å festat okill? jak åså.. de har ju fan byggt upp ett cirkustält som folk ska tumbla omkring i.....finns ingenting förutom ett gigantiskt öltält....brrr... tur att jag fixar schysst gig imorn då... kan ni komma hit å lira nån gång okill...mot resa???
Overkill Postat 17 juli 2009 Postat 17 juli 2009 mm fast jag körde så jag drack bara cola! 🙂 klart vi kommer 😏
slejnard Postat 17 juli 2009 Postat 17 juli 2009 jag minns när jag nyss tog körkort....köra bil i evigheter var kul! har bara hört en låt med er men det låter bra om er! kanske vore nåt framåt lucia?... äsch jag är full men det behövs nya bra band här uppe för kidsen!
slejnard Postat 17 juli 2009 Postat 17 juli 2009 riktigt bra sång men visst är ljudet lite väl komprimerat? du trummar? mera dynamik eller så är det myspace som suger....! nice!
Micke H Postat 17 juli 2009 Postat 17 juli 2009 Näe, men tjabba på dig, Linus! Läget? Skriver du fortfarande för Studio? Var ett tag sedan jag läste blaskan. 🙂
Linus Postat 17 juli 2009 Postat 17 juli 2009 Jodå, det gör jag vid sidan om huvudjobbet. Du får väl ta och läsa blaskan 🙂 Nu är det semester. Gött!
Micke H Postat 17 juli 2009 Postat 17 juli 2009 SEMESTER! AMEN! 😏 Vid närmare eftertanke har jag fan senaste numret här hemma. 🙂 Harru något skrivet i den? 😐
Micke H Postat 17 juli 2009 Postat 17 juli 2009 I lie awake, watching your shoulders Move so softly as you breathe With every breath, you're growing older But that is fine if you're with me I pledge to wake you with a smile I pledge to hold you when you cry I pledge to love you til I die
Pico Postat 17 juli 2009 Postat 17 juli 2009 richard och viktor hamnade i bråk förut. det är det jag hatar med fulla människor. iaf ett aslöjligt bråk med nån störd tjej som tykade som fan, slutade med att hon höll på och slog på viktor och så kom hennes brorsa och drog viktor i håret och sen slog viktor henne så hon blödde. sen sprang vi. helt stört 😄 😎
Recommended Posts