Pico Postat 16 juli 2009 Postat 16 juli 2009 (redigerat) Va fan Grahn, vad har ni för vilda västern i Åsele idag dårå? 😄 Redigerat 16 juli 2009 av Pico
Pazo Postat 16 juli 2009 Postat 16 juli 2009 Stog timman på mammas crosstrainer! Nu mår man sådär bra igen 😄 Blir nog beachvolley om ett tag också 🙂
Micke H Postat 16 juli 2009 Postat 16 juli 2009 Tuttar är visst ett ord! Jävla stavningskontroll... 😄
Linus Postat 16 juli 2009 Postat 16 juli 2009 (redigerat) Finns det någon tråd som listar i vilka städer forumanvändarna bor? Typ någon Var-bor-du-tråden? EDIT: Jag vet att det syns i vänsterspalten intill varje användare men jag ville gärna ha lite statistik så man ser vilka städer/områden som är mer eller mindre representerade i forumet. Redigerat 16 juli 2009 av Linus
Gote Postat 16 juli 2009 Postat 16 juli 2009 Finns det någon tråd som listar i vilka städer forumanvändarna bor? Typ någon Var-bor-du-tråden? EDIT: Jag vet att det syns i vänsterspalten intill varje användare men jag ville gärna ha lite statistik så man ser vilka städer/områden som är mer eller mindre representerade i forumet. Du menar som den här?
Overkill Postat 16 juli 2009 Postat 16 juli 2009 Finns det någon tråd som listar i vilka städer forumanvändarna bor? Typ någon Var-bor-du-tråden? EDIT: Jag vet att det syns i vänsterspalten intill varje användare men jag ville gärna ha lite statistik så man ser vilka städer/områden som är mer eller mindre representerade i forumet. https://www.studio.se/index.php?showtopic=17753 Den är väl dock inte särskilt uppdaterad.
Recommended Posts