Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat
Funkar analoga kanaler fortfarande?

Jadå.

Eller också är de digitala iaf, de jag får från vägguttaget.

MEN...

....

....

när jag kopplarden antennkabeln vidare till digitalboxen och ser samma kanaler på digitalboxen, SVT1, SVT2, TV4 etc.

DÅ...

är det plötsligt mycket bra bild på dessa kanaler.

Då kan väl inte de kanaler jag får utan digitalboxen vara digitala?

Postat
jag är sexigare än pazo.

Jag trodde att Pazo var från Mexico

och jag har uppfattningen att han är en funky drummer

När han sedan skrev att han var från Colombia

Då blev allt jättekonstigt och hela min bild raserades

Jag såg sombreron falla av...

Postat

nä utan digitalboxen får du analog signal. Den har omvandlats till analog av din kabeltv-leveratör.

Postat

det där, mina damer och herrar, var troligtvis längsta trådarnas första referens till en reklamfilm för messmör!

Postat

Fidden

Så om jag skriver ett brev till ComHem via elektronisk postöverföring så kan jag se säga att det är något fel på deras digital-till-analog-omvandlare, för mina analoga tv-kanaler är kass?

Tennis är jättekul, både att se och att spela. Vilken kanal kommer det på imon? Säg inte Eurosport... för då måste jag abonnera på den akut, den också.

Postat

japp, comhem har usla D/A omvandlare. iallafall här. säkert likadant hos dig.

Jag hörde att SVT lagt bud på söderlings matcher, men de fick bara en eventuell final. Imorgon är det eurosport som gäller. Själv lyssnar jag nog på liveradio från rolandgerros.com istället.

Slej, det var inget speciellt med referensen, har man sett reklamfilmen har man sett den bara...

Postat

här ser fotbollen ut som en komet, det blir liksom en svans på bollen när de sparkar den. D/A-omvandlaren hinner liksom inte med.

Postat

Nej asså... vi har haft jättebra bild här... men...

ungefär en gång om året taatar det sig och då blir det VERKLIGEN kass bild. Man ser den inte alls nästan och det fräser!!!

Omvandlaren?

Det lustiga är ju att två-tre av kanalerna är litegranna bra ändå... de andra 12 helkass.

Postat
På....

franska??

😉

engelska. fast det finns nog en spansk och en fransk variant också om man föredrar det.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.