Micke H Postat 14 juli 2009 Postat 14 juli 2009 Att bilden är reversed vet jag inte varför. 😉 Blev bara så när jag spelade in...
Micke H Postat 14 juli 2009 Postat 14 juli 2009 😉 Låter rejält mycket bättre än tidigare. Sustainpedalen gör att jag låter bättre än jag egentligen är. 😉
Micke H Postat 14 juli 2009 Postat 14 juli 2009 (redigerat) Fast hittills har jag bara fått kommentarer om mina fina händer och min vackra bringa. 😉 EDIT: från tjejer alltså kanske jag ska påpeka... Redigerat 14 juli 2009 av Micke H
Gote Postat 14 juli 2009 Postat 14 juli 2009 Fast hittills har jag bara fått kommentarer om mina fina händer och min vackra bringa. 😉 EDIT: från tjejer alltså kanske jag ska påpeka... Jo, jag noterade också detta... 😉
slejnard Postat 14 juli 2009 Postat 14 juli 2009 (redigerat) Åååh vad jag städat i förrådet...å åkt på tippen med skräp. Hittade ett reverb bland bråten...yamaha r1000. är det nåt att ha? minns att det brusade massor...å läst på google att de hör till de sämsta reverben men int fan vet jag... 😉 Redigerat 14 juli 2009 av slejnard
drloop (oregistrerad) Postat 14 juli 2009 Postat 14 juli 2009 Grymt! Har mixat klart och släppt fri nya Thinkingmachine låten Save me... http://soundcloud.com/thinkingmachine Är riktigt nöjd med denna lilla truddelut.
debatt Postat 14 juli 2009 Trådstartare Postat 14 juli 2009 Varför låter Micke Hs klipp bara i ena högtalaren?
debatt Postat 14 juli 2009 Trådstartare Postat 14 juli 2009 Åååh vad jag städat i förrådet...å åkt på tippen med skräp. Tar de betalt hos er för att man ska få slänga skräp på återvinningsstationen? Här gör de det om man kommer med skräp... Minns förr... då fick man istället BETALT om man slängde skräp. Morsan berättade att de kom hem till dem med en bil i stan och vägde t.ex. dagstidningarna man slängde, så fick de redigt betalt i vikt för skräpet! Då var det inga problem att få folk miljömedvetna. Varför tog de bort det?
debatt Postat 14 juli 2009 Trådstartare Postat 14 juli 2009 Grymt!Har mixat klart och släppt fri nya Thinkingmachine låten Save me... http://soundcloud.com/thinkingmachine Är riktigt nöjd med denna lilla truddelut. Det ska du vara! Lyssnade och gladdes åt dessa bidrag i länken. Alla tre bra. Knapp favorit "If you were me", när basen ökade i inledningen fick man rysningar. Lyssnar i hyfsat frekvensraka Audiovector nu. Jag är inte den som enbart gillar akustisk liveinspelad musik - när det "elektretiska" moderna blir som inspirerade av DM så gillar jag det. Var ju på en konsert på Scandinavium med dem t.o.m., en gång i tiden... Jörgen... eeh... nån jag känner månntro? //:debatt
drloop (oregistrerad) Postat 14 juli 2009 Postat 14 juli 2009 Det ska du vara! Lyssnade och gladdes åt dessa bidrag i länken. Alla tre bra. Knapp favorit "If you were me", när basen ökade i inledningen fick man rysningar. Lyssnar i hyfsat frekvensraka Audiovector nu. Jag är inte den som enbart gillar akustisk liveinspelad musik - när det "elektretiska" moderna blir som inspirerade av DM så gillar jag det. Var ju på en konsert på Scandinavium med dem t.o.m., en gång i tiden... Jörgen... eeh... nån jag känner månntro? //:debatt Kul att du gillar det. Ja, du känner... jag har ingen aning. Har jobbat med musik fram till 1999. Kan det vara nåt sånt kanske?
slejnard Postat 14 juli 2009 Postat 14 juli 2009 (redigerat) Debatt Man får lämna skräp på tippen utan avgift. Iaf som privatperson. Ska lyssna in din nya låt senare dr loop...spännande! 🙂 Edit: Här där jag bor alltså. .. Redigerat 14 juli 2009 av slejnard
debatt Postat 14 juli 2009 Trådstartare Postat 14 juli 2009 här var det full fart... Dan Söderkvist...
drloop (oregistrerad) Postat 14 juli 2009 Postat 14 juli 2009 här var det full fart... Dan Söderkvist... Dan Söderkvist... jag känner Dan Söderquist.
debatt Postat 14 juli 2009 Trådstartare Postat 14 juli 2009 Dan Söderkvist... jag känner Dan Söderquist. Förlåt, stavade fel. Ja, jag såg att ni samarbetat med dem.
drloop (oregistrerad) Postat 14 juli 2009 Postat 14 juli 2009 Förlåt, stavade fel. Ja, jag såg att ni samarbetat med dem. Jupp, stämmer.
Pico Postat 14 juli 2009 Postat 14 juli 2009 finns den på quakenet eller? 😕 Hmm, nu får jag flashbacks. Undrar ifall det inte fanns en sån q2ctf/dm-klan.
Recommended Posts