Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 2


debatt

Recommended Posts

det vore rätt skoj om det blev ett IRL för hela forumet, så hade alla längsta-folk kommit överens om att komma i värsta mustaschen 😄

Folk med dålig skäggväxt kunde bygga en av pubishår eller nåt, precis som cartman.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    3117

  • Pazo

    3086

  • Overkill

    2023

  • Neosus

    1880

Postat mest i detta ämne

Postat (redigerat)

Det var en konstig man på spårvagnen när jag åkte hem nu ikväll. Han pratade en massa skit med ett par brudar bakom mig. De stod upp, jag och alla andra satt ner. Sen sa han att han gillade skägg. Pratade som en blandning mellan en femåring och asfull. När jag reste mig upp satte han käften nära mitt ansikte och sa undrande "skägg, nähä?"... när jag var vid dörren för utgång sa han till brudarna, "inte skägg nej, men håravfall. Håravfall gillar jag, det ska jag skaffa!!"

Vad full han måste ha varit. Inget håravfall alls, men fet i håret var jag lite...

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Min brors ena katt dog... 😄

Den hade kommit in imorse efter att ha varit ute på äventyr, mått riktigt pyton och dreglat, hyperventilerat. Totalt ointresserad av mat osv.

Efter nån timme hade den lugnat ned sig och verkade mycket piggare igen. Började äta och lunka runt i huset utan några större uppenbara besvär, men min bror ringde ändå veterinären och hörde sig för lite. Men veterinären sa att "faran" nog var över då katten börjat äta igen, dock misstänkte han getingstick eller liknande. Ormbett var min första tanke, då jag läst igår om hur många husdjur som drabbas varje år.

Bror åkte iväg en sväng, hälsade på hos mig en vända, sen när han kommer hem igen är katten död, utsträckt på golvet och har dött troligen i kramper med klorna fast i golvmattan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo lite rädd blir man allt! Speciellt eftersom det är sistalåten, så jag vet jag lyssnade på den en gång när jag skulle sova och så med hörlurar från iPoden då. Dåsade lite genom hela skivan sådär, sen kom den och så bara POMM så vaknade man 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo lite rädd blir man allt! Speciellt eftersom det är sistalåten, så jag vet jag lyssnade på den en gång när jag skulle sova och så med hörlurar från iPoden då. Dåsade lite genom hela skivan sådär, sen kom den och så bara POMM så vaknade man 😄

Hmm, har en sån platta jag med, med "vakna upp för det blev livat"-minnen. Bandet heter Brad, minns inte skivtiteln.

Det får bli ett projekt för imorgon, ta reda på vilken platta o låt som det handlar om. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är styrofoam plates nu ogen? känner igen... vilket band?

Jag ska åka tåg 06.09 tisdag morgon... Förstaklass och allt 😎

styrofoam boots/it's all nice on ice, alright är en låt av modest mouse. kolla senaste tråden i allmänt. du tänker på death cabs styrofoam plates.

Frukost och internet ingår 😎

varför åka tåg?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag msmuttat på rödvinet igen, o allt jag kän tänka på är att knulla flickoro. Kanske man sakll ringa urnt lite? 😎

Edit. stavar some n gkratta.

Edit 2. Men FFS! 😎

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

coolt, ska vi köra en skägg-kamp och se vem som har maffigast skägg i augusti? 😄

Jag har inte mycket till skäggväxt, jag tror jag förlorar. 😎 Efter att ha odlat i flera år har jag äntligen lyckats få något slags bockskägg som ser halvbra ut...allt annat är åt helvete. Men det är semester så nu får allt gå åt helvete. 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Usch, inte somnat ännu. Har sms:at Amy, Lisa och Annelie.. no luck. 😎

Får nog helt enkelt sova bort den här vinfyllan.

Note sto self: Inag fler wine in seh box. Blir för mcket över till andra dagar. :ol:

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...