Micke H Postat 11 juli 2009 Postat 11 juli 2009 it's so hard now, struggling with the flow, the sharp edge things turned inside my head if I have lost everything why do I feel the pain? if I could be strong would I be the same? i cannot hear an answer do i really listen? echoing cries slowly dies I think I can remember but pain is always there I hoped I could remember but only cold silence remain here it all feels so cold in me you were just another fake wasn't what i expected you to be feel so betrayed betrayed by myself I think I can remember but pain is always there I hoped I could remember but only cold silence remain here turned away by hate filled with disgust didn't have any fate but to die im so sorry... Nah, bättre än på länge åtminstone...
Pazo Postat 11 juli 2009 Postat 11 juli 2009 En av textraderna jag gillar mest är från REM "its not that she walked away, her world got smaller" 🙂
Micke H Postat 11 juli 2009 Postat 11 juli 2009 Håller på med en låt också. Är alltid grymt kreativ på natten. Men jag är också inspirerad av hur det gått i replokalen så här långt. Jag älskar att skriva låtar på det viset.
Micke H Postat 11 juli 2009 Postat 11 juli 2009 Kan iofs bero på miljöombytet också. Ska åka hem snart.
Pazo Postat 11 juli 2009 Postat 11 juli 2009 Är du i repann u alltså? har ni internet där? Vad göru där?
Micke H Postat 11 juli 2009 Postat 11 juli 2009 Har en bärbar dator här. Hade inget vettigare för mig.
Neosus Postat 11 juli 2009 Postat 11 juli 2009 (redigerat) Men tänkt köpa mig en lapptopp i framtiden när jag har råd och då tänkte jag använda mobilt bredband och sedan springa omkring och surfa på nätet med lapptoppen överallt där jag känner för att surfa. Lixom! Edit: Sär skrivning Redigerat 11 juli 2009 av Neosus
Fidden Postat 12 juli 2009 Postat 12 juli 2009 nüvaken. fast jag var iofs uppe vid fyra och kollade tv 😄 tycker brock lesnar är ganska lik MMA-snubben som doktorerar där jag gjorde mitt exjobb xD
Pico Postat 12 juli 2009 Postat 12 juli 2009 nüvaken. fast jag var iofs uppe vid fyra och kollade tv 🙂 tycker brock lesnar är ganska lik MMA-snubben som doktorerar där jag gjorde mitt exjobb xD Ugh, jag orkade inte... såg Bisping få stryk sen sov jag igen.
Micke H Postat 12 juli 2009 Postat 12 juli 2009 I ask forgivenessFor the things I've done you blame me for
Micke H Postat 12 juli 2009 Postat 12 juli 2009 Jag har inte rakat mig sen Peace and love. Och planerat att fortsätta så tills semestern är över.
Fidden Postat 12 juli 2009 Postat 12 juli 2009 coolt, ska vi köra en skägg-kamp och se vem som har maffigast skägg i augusti? 🙂
Pazo Postat 12 juli 2009 Postat 12 juli 2009 jag tror slej eller jag vinner skägggrejen. om inte pico nu skitit i att raka sig på länge 😉
Recommended Posts