Neosus Postat 11 juli 2009 Postat 11 juli 2009 var hemma hos mamma och skulle lämna bilen förut, för jag lånade den lite. men hon tyckte att jag skulle fortsätta ha den 😄🤪 ghuhu 😱
Micke H Postat 11 juli 2009 Postat 11 juli 2009 Still this barrenness consumes me/And I feel like giving up/So I wither/And render myself helpless Dom bästa texterna tycker jag är dom otydliga, där man kan läsa in sin egna mening och få ut saker ur den som känns personliga och riktade till dig. Därmed inte sagt att otydlighet automatiskt är bra.
Overkill Postat 11 juli 2009 Postat 11 juli 2009 mina favorittexter är dom som berättar en historia. black river killer av blitzen trapper är bäst.
Micke H Postat 11 juli 2009 Postat 11 juli 2009 Sucking on his pipe. Den textraden och resten av låten, säger varför jag inte gillar den typen av texter. Jag har blivit lite bortskrämd. Jävla Dream Theater...
Pazo Postat 11 juli 2009 Postat 11 juli 2009 Jag gillar också sådanna som berättar en historia. Eller sådanna som är djupa på ett tydligt sett... Fast ja... gillar nog RATMs texter bäst
Pazo Postat 11 juli 2009 Postat 11 juli 2009 SÅ ja venne! Ratm är bäst! å bra texter är bra helt enkelt 🙂
Overkill Postat 11 juli 2009 Postat 11 juli 2009 sen finns det ju så klart massa fina depptexter med! men för det mesta är det skitsamma, så länge texterna inte är uppenbart dåliga eller löjliga så kvittar det.
Micke H Postat 11 juli 2009 Postat 11 juli 2009 sen finns det ju så klart massa fina depptexter med! men för det mesta är det skitsamma, så länge texterna inte är uppenbart dåliga eller löjliga så kvittar det. Ofta är det så. Men ibland får jag ett konstigt behov av att läsa in mer i texter än så. Och då har jag större krav. Sen går det över och jag tycker "Sucking on his pipe" är en genialisk rad.
Recommended Posts