Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 2


debatt

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    3117

  • Pazo

    3086

  • Overkill

    2023

  • Neosus

    1880

Postat mest i detta ämne

Förresten slejnard, du som bor i trakterna av både Hortlax och Luleå... känner du någon i Fireside, Randy eller kanske Raised Fist?

Hoppas han läser det här nu... 😆

jak er full! men kan läsa....spelade tillsammans med johan gustafsson (basist) från randy för länge sen....han är en grymt bra sångare! ( var då iaf) och vi körde en massa crunchiga/grungiga låtar!

Känner även till oskar som var trummis i raised fist förr...(vi jobbar i samma coola studieförbund)

Nu jävlar åker vi....har varit en så fasansfull fest här så att jag kände mig manad att städa i fyllan...

...skål! 😄

kommer aldrig att glömma tågperongen i umeå! 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

jak er full! men kan läsa....spelade tillsammans med johan gustafsson (basist) från randy för länge sen....han är en grymt bra sångare! ( var då iaf) och vi körde en massa crunchiga/grungiga låtar!

Känner även till oskar som var trummis i raised fist förr...(vi jobbar i samma coola studieförbund)

Nu jävlar åker vi....har varit en så fasansfull fest här så att jag kände mig manad att städa i fyllan...

...skål! 😄

kommer aldrig att glömma tågperongen i umeå! :rolleyes:

Se där ja, tüfft! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

blodgrapejuice

Det hjälper mot "allt".

Det rensar ju ut onyttigheter ur kroppen, rester av läkemedel och sånt... gör så att sådana stimulantia inte får så stor verkan.

Minskar effekten av åtminstone vissa sådana typer.

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Pico, ska du kolla UFC 100 inatt? Jag tänkte nog gå upp vid 04:00 och kolla, Frank Mir är en personlig favorit och Brock Lesnar är ett, öh, monster 😄

Sen är det ju en del andra riktigt najsiga matcher också, typ Georges St-Pierre vs. Thiago Alves och Dan Henderson vs. Michael Bisping. Känns som tre matcher som var och en skulle kunna vara huvudmatch på ett event.

Med lite tur kanske man kan få se en av "reservmatcherna" också... typ Mark Coleman vs. Stephan Bonnar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...