Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat
Förresten slejnard, du som bor i trakterna av både Hortlax och Luleå... känner du någon i Fireside, Randy eller kanske Raised Fist?

Hoppas han läser det här nu... 😆

jak er full! men kan läsa....spelade tillsammans med johan gustafsson (basist) från randy för länge sen....han är en grymt bra sångare! ( var då iaf) och vi körde en massa crunchiga/grungiga låtar!

Känner även till oskar som var trummis i raised fist förr...(vi jobbar i samma coola studieförbund)

Nu jävlar åker vi....har varit en så fasansfull fest här så att jag kände mig manad att städa i fyllan...

...skål! 😄

kommer aldrig att glömma tågperongen i umeå! 🥰

Postat
jak er full! men kan läsa....spelade tillsammans med johan gustafsson (basist) från randy för länge sen....han är en grymt bra sångare! ( var då iaf) och vi körde en massa crunchiga/grungiga låtar!

Känner även till oskar som var trummis i raised fist förr...(vi jobbar i samma coola studieförbund)

Nu jävlar åker vi....har varit en så fasansfull fest här så att jag kände mig manad att städa i fyllan...

...skål! 😄

kommer aldrig att glömma tågperongen i umeå! :rolleyes:

Se där ja, tüfft! 😄

Postat (redigerat)

blodgrapejuice

Det hjälper mot "allt".

Det rensar ju ut onyttigheter ur kroppen, rester av läkemedel och sånt... gör så att sådana stimulantia inte får så stor verkan.

Minskar effekten av åtminstone vissa sådana typer.

Redigerat av debatt
Postat

nu har jag varit i linkan och hämtat laptopen... funkade dock inte att starta även om man höll fn-knappen intryckt.

Postat

Pico, ska du kolla UFC 100 inatt? Jag tänkte nog gå upp vid 04:00 och kolla, Frank Mir är en personlig favorit och Brock Lesnar är ett, öh, monster 😄

Sen är det ju en del andra riktigt najsiga matcher också, typ Georges St-Pierre vs. Thiago Alves och Dan Henderson vs. Michael Bisping. Känns som tre matcher som var och en skulle kunna vara huvudmatch på ett event.

Med lite tur kanske man kan få se en av "reservmatcherna" också... typ Mark Coleman vs. Stephan Bonnar.

Postat

hhahahaha!

Min kompis status på facebook!

"Såg min första homosexuella dvärg idag! En chans på 40 000 att födas till dvärg, vilket gör att det då bör finns drygt 12 stycket dvärgbögar i hela Sverige! Gotta catch 'em all!"

🤪

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.