Pico Postat 11 juli 2009 Postat 11 juli 2009 Näe, nu ger jag upp "paw rikh-titt", som Gote hade sagt. Tjo!
slejnard Postat 11 juli 2009 Postat 11 juli 2009 Förresten slejnard, du som bor i trakterna av både Hortlax och Luleå... känner du någon i Fireside, Randy eller kanske Raised Fist? Hoppas han läser det här nu... 😆 jak er full! men kan läsa....spelade tillsammans med johan gustafsson (basist) från randy för länge sen....han är en grymt bra sångare! ( var då iaf) och vi körde en massa crunchiga/grungiga låtar! Känner även till oskar som var trummis i raised fist förr...(vi jobbar i samma coola studieförbund) Nu jävlar åker vi....har varit en så fasansfull fest här så att jag kände mig manad att städa i fyllan... ...skål! 😄 kommer aldrig att glömma tågperongen i umeå! 🥰
slejnard Postat 11 juli 2009 Postat 11 juli 2009 blodgrapejuice funkar det?? 🥰 jag ska nämligen uppträda imorn och känner mig inte laddad för fem öre....bakis, otålig och lägenheten ser ut som en åskstorm! ...jo jag fick min söta granne att plocka lite...men...
Pico Postat 11 juli 2009 Postat 11 juli 2009 jak er full! men kan läsa....spelade tillsammans med johan gustafsson (basist) från randy för länge sen....han är en grymt bra sångare! ( var då iaf) och vi körde en massa crunchiga/grungiga låtar! Känner även till oskar som var trummis i raised fist förr...(vi jobbar i samma coola studieförbund) Nu jävlar åker vi....har varit en så fasansfull fest här så att jag kände mig manad att städa i fyllan... ...skål! 😄 kommer aldrig att glömma tågperongen i umeå! Se där ja, tüfft! 😄
debatt Postat 11 juli 2009 Trådstartare Postat 11 juli 2009 (redigerat) blodgrapejuice Det hjälper mot "allt". Det rensar ju ut onyttigheter ur kroppen, rester av läkemedel och sånt... gör så att sådana stimulantia inte får så stor verkan. Minskar effekten av åtminstone vissa sådana typer. Redigerat 11 juli 2009 av debatt
debatt Postat 11 juli 2009 Trådstartare Postat 11 juli 2009 Ska lämna in tipset nu - den vanliga ritualen.
Fidden Postat 11 juli 2009 Postat 11 juli 2009 nu har jag varit i linkan och hämtat laptopen... funkade dock inte att starta även om man höll fn-knappen intryckt.
Fidden Postat 11 juli 2009 Postat 11 juli 2009 Pico, ska du kolla UFC 100 inatt? Jag tänkte nog gå upp vid 04:00 och kolla, Frank Mir är en personlig favorit och Brock Lesnar är ett, öh, monster 😄 Sen är det ju en del andra riktigt najsiga matcher också, typ Georges St-Pierre vs. Thiago Alves och Dan Henderson vs. Michael Bisping. Känns som tre matcher som var och en skulle kunna vara huvudmatch på ett event. Med lite tur kanske man kan få se en av "reservmatcherna" också... typ Mark Coleman vs. Stephan Bonnar.
Pico Postat 11 juli 2009 Postat 11 juli 2009 Hmm, lär ju inte orka vaka liksom, men att ställa väckaren lagom till start är ju en god idé.
Pazo Postat 11 juli 2009 Postat 11 juli 2009 hhahahaha! Min kompis status på facebook! "Såg min första homosexuella dvärg idag! En chans på 40 000 att födas till dvärg, vilket gör att det då bör finns drygt 12 stycket dvärgbögar i hela Sverige! Gotta catch 'em all!" 🤪
Overkill Postat 11 juli 2009 Postat 11 juli 2009 var hemma hos mamma och skulle lämna bilen förut, för jag lånade den lite. men hon tyckte att jag skulle fortsätta ha den 😱🤪 ghuhu
Recommended Posts