Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 2


debatt

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    3117

  • Pazo

    3086

  • Overkill

    2023

  • Neosus

    1880

Postat mest i detta ämne

Postat (redigerat)
Lite för stort forum för att vara ett skämt... 😄

För många inlägg med seriös ton för att det skulle kännas som troll, men samtidigt... wtf? 😄

Unfortunately, queer blood also carries gayness. But it depends on the amount of blood transfused. If you receive more than a pint of queer blood, whether the particular queer has the AIDS or not, there is a 96% chance that you will become completely gay in six to ten months.
Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

givetvis är det inte på riktigt.

Men, så känner jag om det, fast samtidigt är det så många poster... Har inte folk bättre för sig?

(Kul tråd att säga det där sista i, iofs)

Link to comment
Dela på andra sajter

Men, så känner jag om det, fast samtidigt är det så många poster... Har inte folk bättre för sig?

(Kul tråd att säga det där sista i, iofs)

Humor är ofta engagerande. Något kompisgäng startade väl ett vridet forum, folk reagerar antingen med att ta det på allvar, regga sig och bli korade till satans lärjunge eller nåt liknande, eller också spela med och bli nominerad till professor i teologi.

Link to comment
Dela på andra sajter

ja, oavsett om det är äkta eller falskt så ogillar jag det forumet. det skapar bara fördomar och distansierar folk. precis som den svenska motsvarigheten som var populär att länka till för några år sedan, som vissa också tog på allvar, men som jag inte kommer ihåg var den var nånstans... kanske på yttermera.

Link to comment
Dela på andra sajter

öhm. Vart fetaste strömmavbrottet i typ halva uppsala. Jag satt här å läste lite med tvn å datorn på. sen helt plötsligt liksom blinkar de till sådär många gånger snabbt som flashen på en kamera... sen dog allt utom min dator som börja gå på batterier 😛

HEPP, tänker jag å passade då på å dra te systemet... men då vare fett med strömavbrott i hela centrum också!... aja.. när strömmen väl komm tebaks så var de väl tvugna att få igång allting inne i systemet för de vart en stor folksamling utanför 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...