Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 2


debatt

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    3117

  • Pazo

    3086

  • Overkill

    2023

  • Neosus

    1880

Postat mest i detta ämne

Jag skulle vilja prova att meditera. Se om jag klarar av det. jag har ibland uppnått ett liknande tillstånd (tror jag) när jag lirat piano eller gitarr. Ett tillsåtnd där jag inte alls tänker överhuvudtaget. Jag är så totalt inne i det jag gör att allt annat försvinner. Det måste väl ändå vara en form av meditation?

Link to comment
Dela på andra sajter

Aha...tack för infon! 🙂

Jo tåget drog förbi och det verkade som att en del hade sina favoritpissarställen i närheten av tågstationen...vad de inte visste var att ALLA tågresenärer såg när de pinkade! 😄

Umeå är en fin stad...jobbade där ett tag och grovspacklade erat fina höga hotell vid älven för en massa år sen! 🙂

Fan vad virren börjar dra runt nu...starkt!

Bangården är en poppis samlingsplats inför street race, brukar alltid finnas ett gäng bilar där på helgkvällarna.

Sen, om det var raggare på pisspaus så kanske de gav faen ifall någon såg? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Jag fick en kallelse till tandläkaren. Märkligt nog hade det blivit nåt fel. Så ovanligt. De har placerat fel tandläkare till mig, en ny. Dessutom en påminnelse om att jag kan skaffa en tandvårdsförsäkring så drar de en viss summa per månad och utför åtgärder utan att jag behöver betala nåt extra när jag kommer dit efter kallelserna - man betalar ju i förväg per månad. Summan som dras är från 35 kr och uppåt och de vill att jag ska fundera på om jag vill börja med det innan besöket i Augusti. Det är bara det att jag redan har en sådan och betalar 85 kr per månad till dem redan... Borta i systemet uppenbarligen.

Och hos optikern hade min journal kommit bort i datorn. Men han känner igen mig.

Vem skojar med mig??

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Förresten slejnard, du som bor i trakterna av både Hortlax och Luleå... känner du någon i Fireside, Randy eller kanske Raised Fist?

Hoppas han läser det här nu... 🥰

Randy... lite småkinkigt

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...