slejnard Postat 10 juli 2009 Postat 10 juli 2009 På tal om öken Slejnard, har du sett Ice cold in Alex? 😆 😛 haha nää den hade jag inte sett....precis så som jag tänkte dock. 😄 men visst fasen är den morphad för att bli till en smygreklam? Jisstes vad törstig jag blev....
Gote Postat 10 juli 2009 Postat 10 juli 2009 😆 haha nää den hade jag inte sett....precis så som jag tänkte dock. 😛men visst fasen är den morphad för att bli till en smygreklam? Jisstes vad törstig jag blev.... Nope. Den ser ut så paw rihk-titt. Var iofs några år sen jag såg filmen, men jag reagerade för att det var rätt schysst reklam... 😄
Micke H Postat 10 juli 2009 Postat 10 juli 2009 Vet inte varför jag lyckas dra till mig människor med problem hela tiden. 😛 Som om man inte hade nog med sina egna... 😆
slejnard Postat 10 juli 2009 Postat 10 juli 2009 Shit! När jag var på semester i Götborg så följde solen/värmen varenda steg....verkar nu som att den följt mig hem åxå 😆 Rökte på balkongen nyss och det var varmt! Måste svalka
slejnard Postat 10 juli 2009 Postat 10 juli 2009 ska testa med min virresort!.. 😛 ..det lustiga är att så fort det blir varmt ute så vaknar alla grannar å ska ut å tjafsa utanför balkongen.. 😆 bättre med kyla så att folk håller sig inomhus! 😄
Pico Postat 10 juli 2009 Postat 10 juli 2009 Tack Micke! Nu blev man sugen på att börja röka... 😆 Mums! 😛
slejnard Postat 10 juli 2009 Postat 10 juli 2009 köpte nån konstig sort i danmark som heter "the black grouse". en lite rökigare variant av "the famous grouse". du vet den med hönan. den här har en svart höna på etiketten....en liter och rinner klart ner likt vatten efter piteåälven...😕 skål!
Micke H Postat 10 juli 2009 Postat 10 juli 2009 köpte nån konstig sort i danmark som heter "the black grouse". en lite rökigare variant av "the famous grouse". du vet den med hönan. den här har en svart höna på etiketten....en liter och rinner klart ner likt vatten efter piteåälven...😕 skål! Skål på dig! Ikväll är det dags att bli full igen, känner jag. 😛
Micke H Postat 10 juli 2009 Postat 10 juli 2009 En polare älskar att säga "Jo, tjena!" Och varje gång han gör det så svarar jag med "Tja, läget?" 😕
Pazo Postat 10 juli 2009 Postat 10 juli 2009 Jag har inte varit full sen.. eeehhhhh MIDSOMMAR 😕 efter det har jag typ bara druckit lite öl då å då liksom.
slejnard Postat 10 juli 2009 Postat 10 juli 2009 😛 jo tjena? 😛 drar runt här nu å kl är bara sekkstånn! fan att man bara har semester en gång/år 😕
Pico Postat 10 juli 2009 Postat 10 juli 2009 Palt, smörklick o lingonsylt. Osså ett stort glas mjölk!
slejnard Postat 10 juli 2009 Postat 10 juli 2009 Palt, smörklick o lingonsylt. Osså ett stort glas mjölk! Damn it! Vore gott det! öhh du å grahn som bor i umeå....åkte ju förbi med tåget förrförra helgen....jag såg en massa raggare...hade ni raggarfestival??? 😕 en massa fyllisar såg jag från tågkupén! 😛 såg trevligt ut...
Pico Postat 10 juli 2009 Postat 10 juli 2009 Damn it! Vore gott det! öhh du å grahn som bor i umeå....åkte ju förbi med tåget förrförra helgen....jag såg en massa raggare...hade ni raggarfestival??? 😕 en massa fyllisar såg jag från tågkupén! 🙂 såg trevligt ut... Grahn bor i Åsele. 😛 I Umeå var det Wheels nyligen, ett jippo med jänkarbilar o sånt. Antar det var det du såg. 😛
slejnard Postat 10 juli 2009 Postat 10 juli 2009 Grahn bor i Åsele. 😛 I Umeå var det Wheels nyligen, ett jippo med jänkarbilar o sånt. Antar det var det du såg. 😛 Aha...tack för infon! 🙂 Jo tåget drog förbi och det verkade som att en del hade sina favoritpissarställen i närheten av tågstationen...vad de inte visste var att ALLA tågresenärer såg när de pinkade! 😕 Umeå är en fin stad...jobbade där ett tag och grovspacklade erat fina höga hotell vid älven för en massa år sen! 🙂 Fan vad virren börjar dra runt nu...starkt!
slejnard Postat 10 juli 2009 Postat 10 juli 2009 http://www.youtube.com/watch?v=wIF63jhRQcw ca...1.40 dont play with fire! 😕
Recommended Posts