Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 2


debatt

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    3117

  • Pazo

    3086

  • Overkill

    2023

  • Neosus

    1880

Postat mest i detta ämne

Så jävla sjuk dröm jag hade... 😉

Satt i nån minibuss, som var packad med kids.

Alla barnen försökte vara vuxna liksom, och detta störde jag mig på så jävla mycket.

Så för att få lite balans så sa jag: "Jag vill hem och se Pokémon!!"

Det "vuxna" som kidsen gjorde var att chanta."Lava, lava" någonting, minns inte vad de sa.

Och de chantade för att jorden plågades av en grodinvasion. Till slut tittade jag ut genom

rutan och såg en groda som gjorde en halv volt och magen exploderade.

Jag skrek: "DET FUNKAR JU!" och var skitnöjd, och här vaknade jag.

😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Så jävla sjuk dröm jag hade... 😮

Satt i nån minibuss, som var packad med kids.

Alla barnen försökte vara vuxna liksom, och detta störde jag mig på så jävla mycket.

Så för att få lite balans så sa jag: "Jag vill hem och se Pokémon!!"

Det "vuxna" som kidsen gjorde var att chanta."Lava, lava" någonting, minns inte vad de sa.

Och de chantade för att jorden plågades av en grodinvasion. Till slut tittade jag ut genom

rutan och såg en groda som gjorde en halv volt och magen exploderade.

Jag skrek: "DET FUNKAR JU!" och var skitnöjd, och här vaknade jag.

😆

Dröm? Sådär är min vardag... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu såg jag gärna att man kunde köpa rötjut på Konsum. Känns drygt att behöva sätta sig på bussen för att gå på systemet en fredag. Verkligen drygt. 😉

😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag ringde farbror DELL och frågade om jag ville förlänga garantin på laptopen (som gick sönder i lördags, vilket jag inte meddelat dem om).

Om jag förlänger garantin två år, vilket kostar 1700:-, tror ni då det finns någon risk att de nekar mig service om de märker att den kraschat efter att den ordinarie garantin gått ut och innan den förlängda inköpts?

Link to comment
Dela på andra sajter

Pazo

Hit till norr går posten från tyskland mkt långsammare...men fick idag Thomanns reklam adresserad till mr RT (RajtanTajtan). Grymt hög dreggelfaktor i den broschyren! 😆

Ge mig en stänkare!

Och jag fick idag brev till mr Purify. 😛 Måste dom använda användarnamnet? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Whiskey ska drickas varmt. Tänk dig cowboys som kommer in i en bar efter en hel dags färd genom öknen i en gammal john waynefilm...

..-hello im thirsty

..- nice to please you sir!

så¨började jag dricka virre...john wayne! 🙂

byxljummen minsann!

virren jag köpte hette black grouse....snäppet rökigare än famous grouse....i vanliga fall så blir det billiga sorter....typ lord calvert!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...