Pico Postat 10 juli 2009 Postat 10 juli 2009 Så jävla sjuk dröm jag hade... 😉 Satt i nån minibuss, som var packad med kids. Alla barnen försökte vara vuxna liksom, och detta störde jag mig på så jävla mycket. Så för att få lite balans så sa jag: "Jag vill hem och se Pokémon!!" Det "vuxna" som kidsen gjorde var att chanta."Lava, lava" någonting, minns inte vad de sa. Och de chantade för att jorden plågades av en grodinvasion. Till slut tittade jag ut genom rutan och såg en groda som gjorde en halv volt och magen exploderade. Jag skrek: "DET FUNKAR JU!" och var skitnöjd, och här vaknade jag. 😮
Gote Postat 10 juli 2009 Postat 10 juli 2009 Så jävla sjuk dröm jag hade... 😮 Satt i nån minibuss, som var packad med kids. Alla barnen försökte vara vuxna liksom, och detta störde jag mig på så jävla mycket. Så för att få lite balans så sa jag: "Jag vill hem och se Pokémon!!" Det "vuxna" som kidsen gjorde var att chanta."Lava, lava" någonting, minns inte vad de sa. Och de chantade för att jorden plågades av en grodinvasion. Till slut tittade jag ut genom rutan och såg en groda som gjorde en halv volt och magen exploderade. Jag skrek: "DET FUNKAR JU!" och var skitnöjd, och här vaknade jag. 😆 Dröm? Sådär är min vardag... 😉
Gote Postat 10 juli 2009 Postat 10 juli 2009 Men allvar, är det något som är mer obegripligt än verkligheten? 😉
Pico Postat 10 juli 2009 Postat 10 juli 2009 Men allvar, är det något som är mer obegripligt än verkligheten? 😮 Näe, i fantasin sätter man ju alla regler själv ju? 😉
Pico Postat 10 juli 2009 Postat 10 juli 2009 Nu såg jag gärna att man kunde köpa rötjut på Konsum. Känns drygt att behöva sätta sig på bussen för att gå på systemet en fredag. Verkligen drygt. 😉
Gote Postat 10 juli 2009 Postat 10 juli 2009 Nu såg jag gärna att man kunde köpa rötjut på Konsum. Känns drygt att behöva sätta sig på bussen för att gå på systemet en fredag. Verkligen drygt. 😉 😮
Fidden Postat 10 juli 2009 Postat 10 juli 2009 Jättedumt förslag Fidden. Nu får du allt motivera din diss 😉
Fidden Postat 10 juli 2009 Postat 10 juli 2009 Idag ringde farbror DELL och frågade om jag ville förlänga garantin på laptopen (som gick sönder i lördags, vilket jag inte meddelat dem om). Om jag förlänger garantin två år, vilket kostar 1700:-, tror ni då det finns någon risk att de nekar mig service om de märker att den kraschat efter att den ordinarie garantin gått ut och innan den förlängda inköpts?
Micke H Postat 10 juli 2009 Postat 10 juli 2009 Tror jag ska köpa en flaska Jack Daniels idag och supa fram till kvällen.
slejnard Postat 10 juli 2009 Postat 10 juli 2009 Pazo Hit till norr går posten från tyskland mkt långsammare...men fick idag Thomanns reklam adresserad till mr RT (RajtanTajtan). Grymt hög dreggelfaktor i den broschyren! 😉 Ge mig en stänkare!
Micke H Postat 10 juli 2009 Postat 10 juli 2009 PazoHit till norr går posten från tyskland mkt långsammare...men fick idag Thomanns reklam adresserad till mr RT (RajtanTajtan). Grymt hög dreggelfaktor i den broschyren! 😆 Ge mig en stänkare! Och jag fick idag brev till mr Purify. 😛 Måste dom använda användarnamnet? 🙂
slejnard Postat 10 juli 2009 Postat 10 juli 2009 Ett litet poem: Jag åkte till Danmark En Whiskeyflaska fann mig Jag fann den Åkte hem....bryggde kaffe Hällde ner henne i koppen Det blev starkt Tillsammans en fredag Idag / 🙂
Micke H Postat 10 juli 2009 Postat 10 juli 2009 Jag köpte en fattig mans Jack Daniels, nämligen Jim Beam. 🙂 Får stå i kylen ett tag nu innan jag tar fram den. 😆
slejnard Postat 10 juli 2009 Postat 10 juli 2009 Whiskey ska drickas varmt. Tänk dig cowboys som kommer in i en bar efter en hel dags färd genom öknen i en gammal john waynefilm... ..-hello im thirsty ..- nice to please you sir! så¨började jag dricka virre...john wayne! 🙂 byxljummen minsann! virren jag köpte hette black grouse....snäppet rökigare än famous grouse....i vanliga fall så blir det billiga sorter....typ lord calvert!
Gote Postat 10 juli 2009 Postat 10 juli 2009 På tal om öken Slejnard, har du sett Ice cold in Alex? 😆
Micke H Postat 10 juli 2009 Postat 10 juli 2009 Ska väl fixa någon mat också...och sen ta fram Jim Beam! Stackarn fryser ju där inne i kylen!
Recommended Posts