Fidden Postat 9 juli 2009 Postat 9 juli 2009 Grattis sebbe =) nu är allt isolerat och en del plast har kommit upp på väggarna också. nästa vecka ska resten av plasten och resten av väggskivorna upp. sen kan man nog börja måla taket invändigt.
Fidden Postat 9 juli 2009 Postat 9 juli 2009 förresten kom jag på att det borde finnas "byggare bibbi" eller nåt, kanske ett projekt för gudrun eller nån att dra igång.
Micke H Postat 9 juli 2009 Postat 9 juli 2009 Varför kan jag inte sova...eller jo, jag vet varför. Men varför plågar det mig fortfarande? Suck...
slejnard Postat 9 juli 2009 Postat 9 juli 2009 Varför kan jag inte sova...eller jo, jag vet varför. Men varför plågar det mig fortfarande? Suck... Är du kär? Broken heart? ☺️ Brukar sova med tv på när jag känner sånt...
Micke H Postat 9 juli 2009 Postat 9 juli 2009 Får väl prova det. Förhoppningsvis funkar det väl inatt åtminstone.
slejnard Postat 9 juli 2009 Postat 9 juli 2009 Det funkar inte med tv men kan trösta...ge det tid bara så blir saker bättre. Jag kan vara värsta flamsmajan ibland och kärlek är ett ruggigt svårt ämne. Tid å sömn! Jöstanes vad det regnar ute...pjuuuh...
Micke H Postat 9 juli 2009 Postat 9 juli 2009 (redigerat) EDIT: orka gnälla... Redigerat 9 juli 2009 av Micke H
slejnard Postat 9 juli 2009 Postat 9 juli 2009 sköt om dig micke h! jag är seriös när det gäller brustna hjärtan...finns inget värre! och har därmed svårt att bli kär igen...men som sagt...ge det tid så går det över...och inse vad hon missat! ☺️ gravöl?
slejnard Postat 10 juli 2009 Postat 10 juli 2009 rövlöken i grekiska salladen då? yhuuuuuppss: rödlök menar jag 😑
Recommended Posts