slejnard Postat 8 juli 2009 Postat 8 juli 2009 Lämnat sonen hos sin mor tills på lördag...sen drog jag förbi kyrkan (bolaget) å..... ...så... atttttte.. 🙂 /Semester
Pazo Postat 8 juli 2009 Postat 8 juli 2009 Vafan! Hatar dessa eftersvettningar som kommer av att man duschar med så sjukt varmt vatten 🙂
Pico Postat 8 juli 2009 Postat 8 juli 2009 Jag har fått rapspår av kalle nu! 🙂 Rapspår, äre typ den orala versionen av skid marks i kallingarna?
Overkill Postat 8 juli 2009 Postat 8 juli 2009 hej. har spelat in och repat idag och sex-sju timmar. trött nu. imorgon ska jag nog till liseberg.
debatt Postat 8 juli 2009 Trådstartare Postat 8 juli 2009 Liseberg - jamen det ligger ju långt från Vänersborg?? Jag köpte Add drums, men nu kan jag inte installera det - för det kommer inte upp något installationsprogram...
Fidden Postat 8 juli 2009 Postat 8 juli 2009 isolerat klart 2 sovrum, hall och badrum idag. bara ett sovrum, vardagsrum och kök kvar. får bli imorgon, om jag känner mig piggare då.
Pico Postat 8 juli 2009 Postat 8 juli 2009 isolerat klart 2 sovrum, hall och badrum idag. bara ett sovrum, vardagsrum och kök kvar. får bli imorgon, om jag känner mig piggare då. Värsta Byggare Bob dårå!
Pico Postat 8 juli 2009 Postat 8 juli 2009 Jag har precis varit och repat! ☺️ n00b, menaru att ni inte kan alla låtar i hela världen redan? Pfft, amatörer! 😉
slejnard Postat 8 juli 2009 Postat 8 juli 2009 n00b, menaru att ni inte kan alla låtar i hela världen redan? Pfft, amatörer! 😉 ☺️ eller 😉 jag känner mig ruggigt stressad nu...ska spela på 4 olika grejer till o med nästa söndag.....vissa går att bara smyga med....men dopgig nästa söndag känns svårt....dels att jag inte kan de två låtarna än....och dels att jag lär vara bakis från spelningen dagen innan....hmmm....ångest....eller näää...en utmaning...blir säkert kul! 🙂
Overkill Postat 8 juli 2009 Postat 8 juli 2009 min kompis som är rikemansbarn har precis fått macbook pro 15" med 4gb RAM och logic pro.
debatt Postat 8 juli 2009 Trådstartare Postat 8 juli 2009 Jälla Cubase Ess 4... Inga vst-instrument syns där... varken den HALion-samplersynth som ingick i Cubase Ess 4. Och nu när jag installerade Add drums, så går inte det heller att nå från Cubase.
slejnard Postat 8 juli 2009 Postat 8 juli 2009 Hoppas du får tag i den micke h! Jag fick iaf tag i mat...hade kvar bolognese sen igår och blev genast vänligare i tonen... 🙂 ...+ vin! Nu åker vi!
Recommended Posts