Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

drloop (oregistrerad)
Postat

🙂

😆

Postat
Jag har fått rapspår av kalle nu! 🙂

Rapspår, äre typ den orala versionen av skid marks i kallingarna?

Postat

Liseberg - jamen det ligger ju långt från Vänersborg??

Jag köpte Add drums, men nu kan jag inte installera det - för det kommer inte upp något installationsprogram...

Postat

isolerat klart 2 sovrum, hall och badrum idag. bara ett sovrum, vardagsrum och kök kvar. får bli imorgon, om jag känner mig piggare då.

Postat
isolerat klart 2 sovrum, hall och badrum idag. bara ett sovrum, vardagsrum och kök kvar. får bli imorgon, om jag känner mig piggare då.

Värsta Byggare Bob dårå!

Postat
Jag har precis varit och repat! ☺️

n00b, menaru att ni inte kan alla låtar i hela världen redan? Pfft, amatörer! 😉

Postat
n00b, menaru att ni inte kan alla låtar i hela världen redan? Pfft, amatörer! 😉

☺️

eller

😉

jag känner mig ruggigt stressad nu...ska spela på 4 olika grejer till o med nästa söndag.....vissa går att bara smyga med....men dopgig nästa söndag känns svårt....dels att jag inte kan de två låtarna än....och dels att jag lär vara bakis från spelningen dagen innan....hmmm....ångest....eller näää...en utmaning...blir säkert kul! 🙂

Postat

Jälla Cubase Ess 4...

Inga vst-instrument syns där... varken den HALion-samplersynth som ingick i Cubase Ess 4.

Och nu när jag installerade Add drums, så går inte det heller att nå från Cubase.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.