Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 2


debatt

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    3117

  • Pazo

    3086

  • Overkill

    2023

  • Neosus

    1880

Postat mest i detta ämne

drloop (oregistrerad)

Här har man trott att man haft proplem med sin NAS/Mediaserver och sina mediaspelare och så visar det sig att bredbandsroutern är helt värdo.

Ringde supporten hos bredbandsleverantören och skall få en ny router.

Klurigt med nätverk...

Link to comment
Dela på andra sajter

Här har man trott att man haft proplem med sin NAS/Mediaserver och sina mediaspelare och så visar det sig att bredbandsroutern är helt värdo.

Ringde supporten hos bredbandsleverantören och skall få en ny router.

Klurigt med nätverk...

men gaaah, vad är det med mig och mina felläsningar... nu läste jag mensvärk på fetmarkerat ord..

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)
men gaaah, vad är det med mig och mina felläsningar... nu läste jag mensvärk på fetmarkerat ord..

För mycket kontakt med kräldjur....

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Tack Pazo!!

Då vet jag. Får ta och gå till den där affären som ligger på helt fel sida av Linnéplatsen, på baksidan på den gata som jag tror heter Övre Husargatan ända fram till det blir Dag Hammarsköldsleden. Där finns nämligen en affär med bara amerikansk mat. Har aldrig varit där och handlat. Hoppas den ligger kvar. Annars har väl Overkill beställt över Nätet, va?! Eller fått maten från nån som varit i Amerikat?? ☺️

Finns en hel affär ännu närmare här också, som bara säljer helt engelsk mat - får ta och handla där också nån gång.

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

TV4 Sport ska ta över sändningen av Championship nästa säsong, med start 8 Augusti. Det största som hänt på länge.

Undrar om ViaSat får behålla Carling Cup och FA Cupen eller om det också går över till TV4 Sport?

Eller så blir det en dubblering.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jälla fittregn!

Hade ju tänkt att börja träna hårt å sånt! Så då var en timmas promenad inräknad imorse före frulle... men NÄÄÄRÅÅ då ska de fucking regna när jag vill promenera! så jag kunde icket 🙁

FINNS INGA DÅLIGA VÄDER!! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...