Neosus Postat 4 juli 2009 Postat 4 juli 2009 ...fast man kan även trycka ner pedalen och hålla den ner tryckt medans man drar efter alla svarta tangenter så får man harp liknande effekt typ... Lyssna på introt i denna som jag alldeles nyss spelade in för detta ändamål 😉😛 Your browser does not support the HTML5 audio tag
Overkill Postat 4 juli 2009 Postat 4 juli 2009 GHUHU amerikanerna är här nu och dom har med sig en box med pop-tarts till mig 😉
Overkill Postat 4 juli 2009 Postat 4 juli 2009 nej de hade dom i väskan men vi träffades inte där dom bor
Micke H Postat 4 juli 2009 Postat 4 juli 2009 Använder du höger eller vänsterfoten för pedalen förresten? 😄
Overkill Postat 4 juli 2009 Postat 4 juli 2009 mäh pazo! först klagar du lite över att du ska äta chips och så. sen köper du dipp med!
Micke H Postat 4 juli 2009 Postat 4 juli 2009 Jag har HIHaten på höger och kicken på vänster! 😛 Smartass! 😄
Micke H Postat 4 juli 2009 Postat 4 juli 2009 Jag använder högern 🥰 ...foten alltså 😛 Då gör jag det också då. ☺️ Nu ska jag försöka lära mig om en av mina favoritlåtar, men det är inte lätt. 😄
Micke H Postat 4 juli 2009 Postat 4 juli 2009 jo, den där mmmbop är fan svår alltså Hej, man kanske skulle lära sig den! Bra idé, tack! 😄
Micke H Postat 4 juli 2009 Postat 4 juli 2009 Jag skulle ner till affären och köpa godis alldeles nyss. Och väl nere så impulsköper jag en golvmopp, för jag kom på att jag inte har någon! 😄 Vuxenpoäng?
Pico Postat 4 juli 2009 Postat 4 juli 2009 Jag skulle ner till affären och köpa godis alldeles nyss. Och väl nere så impulsköper jag en golvmopp, för jag kom på att jag inte har någon! 😄 Vuxenpoäng? Känns det inte lite lätt tragiskt att det enda man får med sig hem en lördagskväll är en golvmopp? 😛
Micke H Postat 4 juli 2009 Postat 4 juli 2009 Och eftersom jag har SEMESTER så skiter jag i vilken dag det är! Jag kan gå ut vilken jävla dag i veckan jag vill! 😄
Recommended Posts