Fidden Postat 3 juli 2009 Postat 3 juli 2009 du kan faktiskt använda Q som huvud, så får den dödsdömda en sista cig.
drloop (oregistrerad) Postat 3 juli 2009 Postat 3 juli 2009 (redigerat) ___ | | | ^ | Q | ^ | | Ö Redigerat 3 juli 2009 av drloop
Fidden Postat 3 juli 2009 Postat 3 juli 2009 Bara därför måste alla lyssna på cliffhanger med britta persson.
debatt Postat 3 juli 2009 Trådstartare Postat 3 juli 2009 Go natt! Helt j**la slut!! Tror det är värmeslag. Hjärnan funkar långsamt, sluddrar, känns möösigt i ryggraden.
Overkill Postat 3 juli 2009 Postat 3 juli 2009 richard hade två biljetter över. men jag var lite tveksam först för det kostar ju ändå 550 typ. men min låtsaspappa hade läst om det och att det skulle vara en helt sjuk show, och han tyckte att jag inte skulle missa det så han skulle betala åt mig. 🙂
drloop (oregistrerad) Postat 3 juli 2009 Postat 3 juli 2009 richard hade två biljetter över. men jag var lite tveksam först för det kostar ju ändå 550 typ. men min låtsaspappa hade läst om det och att det skulle vara en helt sjuk show, och han tyckte att jag inte skulle missa det så han skulle betala åt mig. 🙂 Kul! Första gången jag såg U2 så gick jag dit utan att ens gilla bandet. Efter konserten var jag frälst, ståpäls typ. Hoppas du gillar det.
Pazo Postat 3 juli 2009 Postat 3 juli 2009 Jag gillar inte U2 direkt. har gillat en eller två låtar för nåra år sen... men nä... tycker de kan vara rätt tråkiga
Recommended Posts