Fidden Postat 3 juli 2009 Postat 3 juli 2009 Skulle väl kanske inte kalla det för att supa, men ett par öl blir det nog 🙂
Fidden Postat 3 juli 2009 Postat 3 juli 2009 känns lite nervöst att sitta vid datorn när det är värsta åskan utanför... :S
Fidden Postat 3 juli 2009 Postat 3 juli 2009 Vad underbart svalt det blir när det åskar 🙂 bara 20 grader nu.
Pazo Postat 3 juli 2009 Postat 3 juli 2009 Nu senaste tiden har jag fått ta del av ett väääldigt jobbigt tecken på att ha gått upp i vikt av allt tjockande! NU när det är varmt och man liksom går... så bildas det rätt lätt lite fukt mellan benen... å går man liksom så börjar låren gnuggas mot varandra å så.... å de svider som fan efter ett tag! blääää!
Pazo Postat 3 juli 2009 Postat 3 juli 2009 jag sprang knappa 5km och gymmade! Började känna av ljumsken lite i slutet av löpningen så jag slutade lite tidigare för att kunna fortsätta springa i framtiden 🙂
Pazo Postat 3 juli 2009 Postat 3 juli 2009 Är det mammas mat? Som gjorde mig tjock? Det var iaf så det började. hel sommar av mammasmatpressande! sen hade jag lusten uppe när jag åkte till uppsala igen... så jag fortsatte pressa å sen börja ja käcka onyttigt som fan 😛
Pazo Postat 3 juli 2009 Postat 3 juli 2009 vadå, var det förra sommaren då eller? Japp! De var då tjockandet började 😛
Fidden Postat 3 juli 2009 Postat 3 juli 2009 jahaaa.. jag trodde du tjockat nåt extremt bara på några veckor 😛
Pazo Postat 3 juli 2009 Postat 3 juli 2009 Depeche mode - Precious Typ första låten jag gillar/hör med dem 😛 Freelove gillar jag iof också!
Pazo Postat 3 juli 2009 Postat 3 juli 2009 jahaaa.. jag trodde du tjockat nåt extremt bara på några veckor 😄 Iof gjorde jag lite det i två veckor nu 😛 Dåligt av mig 🙂
Fidden Postat 3 juli 2009 Postat 3 juli 2009 Shit vilket ljust och fruktigt öl jag köpt... inte riktigt min smak.
Fidden Postat 3 juli 2009 Postat 3 juli 2009 Idag kommer en gammal kurspolare hit, han ska gratta sin syrra imorgon men vi tänkte ta en liten öl ikväll. Imorgon tänkte jag gå ut med ett ex som är i stan över helgen. Finns iofs en risk att det inte blir nåt med nånting, men då får jag väl dricka upp mina öl själv 😛
Pico Postat 3 juli 2009 Postat 3 juli 2009 Shit vilket ljust och fruktigt öl jag köpt... inte riktigt min smak. Jag läste "fuktig". 😛
Fidden Postat 3 juli 2009 Postat 3 juli 2009 och den är faktiskt ganska fuktig också, så du är inte fel ute Roger! HJÄÄÄLP jag har druckit en HALV 3,5:a och känner mig påverkad på riktigt!
Pico Postat 3 juli 2009 Postat 3 juli 2009 och den är faktiskt ganska fuktig också, så du är inte fel ute Roger! HJÄÄÄLP jag har druckit en HALV 3,5:a och känner mig påverkad på riktigt! Därför du kallar mig vid förnamn? 😛 Men du... Om ditt ex gör helgbesök och ni ska ut och dricka brewski, äre inte upplagt för besudling? 😄
Fidden Postat 3 juli 2009 Postat 3 juli 2009 haha, nää. vi har varit ute förr och det är nog precis som skogen såhär års. dvs ganska riskfritt. Ah, se där. Ett pappaskämt.
Fidden Postat 3 juli 2009 Postat 3 juli 2009 men ååååh, så har tåget fastnat i vimmerby och han är försenad... nu får ju den där ölen i magen vänta jättelänge på sällskap 😆
Recommended Posts