Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat

Forumet är visst lite instabilt igen. Kanske dags att dela den här tråden... 😏

Postat

bEHVÖER EN OVERDRIVE PEDAL INNAN NÄSTA HELG OCH SKULLE JAG BESTÄLLA EN NU SÅ SKULLE JA NOG KNAPPAST HINNA FÅ DEN INNAN OCH RINGA RUNT TILL ALLA MUSIKAFFÄRER HÄR I NÄRHETEN FÖR ATT KOLLA OM DOM HAR EN LÄMPLIG PEDAL TILL MIG VET JAG INTE OM JAG ORKAR GÖRA FÖR DÅ SKULLE JAG BEHÖVA ÅKA IVÄG OCH HANDLA OCH DET VET JAG INTE OM JAG ORKAR

såattä... 😳

Postat
bEHVÖER EN OVERDRIVE PEDAL INNAN NÄSTA HELG OCH SKULLE JAG BESTÄLLA EN NU SÅ SKULLE JA NOG KNAPPAST HINNA FÅ DEN INNAN OCH RINGA RUNT TILL ALLA MUSIKAFFÄRER HÄR I NÄRHETEN FÖR ATT KOLLA OM DOM HAR EN LÄMPLIG PEDAL TILL MIG VET JAG INTE OM JAG ORKAR GÖRA FÖR DÅ SKULLE JAG BEHÖVA ÅKA IVÄG OCH HANDLA OCH DET VET JAG INTE OM JAG ORKAR

såattä... 🙂

Inte en chans att jag orkar läsa allt det där. Ännu mindre att jag orkar svara på det... 😳

Postat

Jo envecka minst tar det... jävla norrland 😳

Men jag ringde nyss till Umeå 4sound så jag ska åka dit... nån dag... framöver......... och spana. 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.