Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat

Seriöst, nya Dream Theater är faktiskt en av deras allra bästa skivor hittills! Kan mycket väl vara min nya favoritskiva med dom, jag ska dock ge den mer tid först innan jag säger för mycket.

Postat

Lite läskigt ändå. Ökade träningsdosen lite idag och kände av lite i knät direkt efter. Det gick över direkt, men ändå. Får nog ta en extra vilodag imorgon.

Postat

Help you break right through the prison wall/That I may seek to love, rather than to be loved/for it is by self-forgetting that one finds/it is by forgiving that one is forgiven

drloop (oregistrerad)
Postat
Lite läskigt ändå. Ökade träningsdosen lite idag och kände av lite i knät direkt efter. Det gick över direkt, men ändå. Får nog ta en extra vilodag imorgon.

Jag önskar att jag fick upp lite träningsmoral igen... men den verkar vara lika låg som Glocalnet...

drloop (oregistrerad)
Postat
Burubump crash!

Sorry...

Postat
Väcker lite minnen till liv med madonnas skiva "Music". Den är fan BRA!

Var det trångt där i garderoben med Pazo innan ni klev ut? 🙂

Postat

Såg förresten att hon Farrah Fawcett dog den 25:e också, men det var först 2 dagar sedan jag uppmärksammade det. Hamnade lite i bakgrunden kanske?

Postat (redigerat)

🙂

EDIT: 140! Pagetoppern på 140! Wohoo! Mitt liv är komplett!

Redigerat av Micke H
Postat

egentligen borde man skriva en låt för varje sida mellan sidan 60 och 180 och så tar man sidnummret som BPM och innehållet på sidan som text!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.