Fidden Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 radiohead lyssnar jag på nu. det är mitt favoritband. men det visste ni nog redan
Pazo Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 radiohead lyssnar jag på nu. det är mitt favoritband. men det visste ni nog redan ☺️ Hade faktiskt inte den minsta aning Jag lyssnade som fan på dem ett tag. Kid A och Amnesiac. Sjukt bra skivor! har Amnesiac på vinyl
Overkill Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 jag tycker radiohead är lite tråkiga och visste inte att det var ditt favoritband fidden. jag hade nog gissat på lekman om jag skulle fått gissa på din favoritartist/band.
Overkill Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 men sen kan jag faktiskt creep jävligt bra för den har jag spelat som fan på rockband! i'm a creep i'm a weirdo what the hell am i doing here? i don't belong here
Fidden Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 Hade faktiskt inte den minsta aning 😑Jag lyssnade som fan på dem ett tag. Kid A och Amnesiac. Sjukt bra skivor! har Amnesiac på vinyl Jag tror knappt de gjort en dålig skiva... OK computer är fantastisk.
Fidden Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 En dkm-remix av "everything in it's right place" kändes plötsligt som en idé.
debatt Postat 1 juli 2009 Trådstartare Postat 1 juli 2009 Vad är det med er - t.o.m. jag visste att Radiohead var Fiddens favvoband. Det är det många som har. Jens Lekman träffade jag för ett tag sedan. Nu har han fått svininfluensan...
Overkill Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 glömde ta shampoo och duschkräm när jag duschade förut 😑
Overkill Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 om man dopar sig och bor hemma, då är man väl ändå inte så dum att man lägger det på golvet bredvid sängen. vilka puckon det finns i tv-serier!
Pico Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 Öppet fönster, öppen balkongdörr, en sån 80-tals takfläkt på högsta fart och fucking 26 grader varmt i lägenheten. 🤪
Pico Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 om man dopar sig och bor hemma, då är man väl ändå inte så dum att man lägger det på golvet bredvid sängen. vilka puckon det finns i tv-serier! Vad seru på? 🤪
Pico Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 Ska slå igång lite Simpsons och försöka somna. Risken finns väl att man svettas och vaknar mitt i natten av en dröm om att man sitter fast i träskmarker eller något. 🤪
Overkill Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 Risken finns väl att man svettas och vaknar mitt i natten av en dröm om att man sitter fast i träskmarker eller något. 🤪 Du menar typ Norrland? 😄
debatt Postat 2 juli 2009 Trådstartare Postat 2 juli 2009 Måste nog naana kudden snart eller försöka iaf... armbågen är skadad...
Micke H Postat 2 juli 2009 Postat 2 juli 2009 Hur kunde en öl på Tantolunden i fina vädret sluta med krogrunda och baksmälla idag? 😛
Recommended Posts