Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat
radiohead lyssnar jag på nu. det är mitt favoritband. men det visste ni nog redan ☺️

Hade faktiskt inte den minsta aning :rolleyes:

Jag lyssnade som fan på dem ett tag. Kid A och Amnesiac. Sjukt bra skivor! har Amnesiac på vinyl

Postat

jag tycker radiohead är lite tråkiga och visste inte att det var ditt favoritband fidden. jag hade nog gissat på lekman om jag skulle fått gissa på din favoritartist/band.

Postat

men sen kan jag faktiskt creep jävligt bra för den har jag spelat som fan på rockband!

i'm a creep

i'm a weirdo

what the hell am i doing here?

i don't belong here

Postat
Hade faktiskt inte den minsta aning 😑

Jag lyssnade som fan på dem ett tag. Kid A och Amnesiac. Sjukt bra skivor! har Amnesiac på vinyl

Jag tror knappt de gjort en dålig skiva... OK computer är fantastisk.

Postat

Vad är det med er - t.o.m. jag visste att Radiohead var Fiddens favvoband. Det är det många som har.

Jens Lekman träffade jag för ett tag sedan. Nu har han fått svininfluensan...

Postat

om man dopar sig och bor hemma, då är man väl ändå inte så dum att man lägger det på golvet bredvid sängen. vilka puckon det finns i tv-serier!

Postat

Öppet fönster, öppen balkongdörr, en sån 80-tals takfläkt på högsta fart och fucking 26 grader varmt i lägenheten. 🤪

Postat
om man dopar sig och bor hemma, då är man väl ändå inte så dum att man lägger det på golvet bredvid sängen. vilka puckon det finns i tv-serier!

Vad seru på? 🤪

Postat

Ska slå igång lite Simpsons och försöka somna. Risken finns väl att man svettas och vaknar mitt i natten av en dröm om att man sitter fast i träskmarker eller något. 🤪

Postat
Risken finns väl att man svettas och vaknar mitt i natten av en dröm om att man sitter fast i träskmarker eller något. 🤪

Du menar typ Norrland? 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.