Fidden Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 fett störande när det kommer meddelanden från framtiden hela tiden 😛
Pico Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 SHIT, jag har ju glömt att FIKA! *fikar* 😏 Hmm, var är Grahn? 😛
Fidden Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 Hmm, var är Grahn? 😛 OMG!!! tänk om jag fikade grahn... 😏
Fidden Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 jag har inte haft på mig t-shirt idag än 😛 inte jag heller... dock en tank top.
Fidden Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 tusan då att inte frosting on the beater med the posies finns på spotify... måste man plocka fram en fucking SKIVA nu också?!!?!11111!!
Fidden Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 Nöta skalor och figurer over and over does the trick. 😄 "skala nötter" läste jag nu...
Pazo Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 GODDAG! Köpte en såndär seriös löpartishört idag på stadium! Vart nära å köpa sånna ASTIGHTA löparbraller mä... Men jag sket i de 😄
Pazo Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 gitarrprylen i Ratts of the Castle av Mogwai kan vara det fetaste någon spelat på gitarr någonsin Rats of the capital om jag får be....Och ja. snygg låt som fan faktiskt
Overkill Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 Rats of the capital om jag får be....Och ja. snygg låt som fan faktiskt skulle inte tro det va.
Pazo Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 skulle inte tro det va. Att jag missade ett T är väl ändå extremt lindrigt jömfört med att byta ut ett helt ord mot ett annat
Fidden Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 Nu är det ett stort virrvarr av kors över linköping på SMHI's radarbild... och kors betyder blixt... och jag HÖR åska.. men var är den liksom? Jag har kollat i kylen, under sängen, i garderoben och i den läskiga burken som en gång innehöll tacosås men nu blivit ersatt av något slags fluff. Det finns ingen åska nånstans. Något måste vara fel.
Pazo Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 (redigerat) Nu är det ett stort virrvarr av kors över linköping på SMHI's radarbild... och kors betyder blixt... och jag HÖR åska.. men var är den liksom? Jag har kollat i kylen, under sängen, i garderoben och i den läskiga burken som en gång innehöll tacosås men nu blivit ersatt av något slags fluff. Det finns ingen åska nånstans. Något måste vara fel. Vid jönköping blixtrare hela djävla tiden EDIT: jag vet för jag var där å kollade! Redigerat 1 juli 2009 av Pazo
Pazo Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 VAD I HELVETE!? 😄 Tryckte klistra in här i fönstret och vips kommer denna texten nedan.. vafan är det? 😛 Jag har alltid tyckt att det är någonting äckligt med gatumusikanter.. Vet inte riktigt vad det är men jag ser ingen skillnad mellan dom och vanliga tiggare som tycker synd om sig själv medans dom ligger i ett hörn och tror att att folk faktiskt bryr sig. Jag menar; vill man klara sig GET A JOB. I centrala Göteborg har det nu förbjudits under vissa tider och jag hoppas verkligen det kommer förbjudas här i Stockholm snart. Dom smutsar ner gatorna.. Och det här med vanliga tiggare, är det tilllåtet? Blir så trött på dom när dom går fram och tillbaka med deras jäkla lappar där dom knappt kan stava.. Sen kan dom inte ens själva Svenska om man frågar dom någinting? Lite engagemang från er tiggare?! Ska man tigga ska man göra det på ett språk man kan, vad sägs om det? Sen också, om man inte får hjälp av socialen är det kanske dags att fundera på att röra sig tillbaka dit man kom ifrån..?
Fidden Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 haha, dina hemliga åsikter som ditt undermedvetna skrev medan du sov
Pazo Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 Actually... googlade å det kommer tydligen från "kissies" blogg 😄 http://kissies.se/2009/june/gatumusik-forbjuds-bra.html
Fidden Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 (redigerat) Nu är pazo OND! Redigerat 1 juli 2009 av Fidden
Recommended Posts