Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat

Anthon Berg Jordgubbar i Champagne. Inte Toms som jag skrev tidigare i tråden. Vilken sida det nu var på... men det verkar inte som om man kan använda sökfunktionen och ta reda på det för att ändra inlägget.

Postat

idag vann jag en jättestor hand i poker på facebook. fast jag vet inte vad jag ska göra med den, kanske använda som stol.

friedeberg_hand_chair_001_olem.jpg

Postat
idag vann jag en jättestor hand i poker på facebook. fast jag vet inte vad jag ska göra med den, kanske använda som stol.

ge den till handen i familjen addams så kan han ha den som säng.

Postat

ja, det var seriöst, fast det förutsätter ju såklart att man inser att en hand i poker inte är en fysisk hand. 😕

Postat
ja, det var seriöst, fast det förutsätter ju såklart att man inser att en hand i poker inte är en fysisk hand. 😕

Hur menar du nu?

Postat
den är imaginär. kvadrerar man den blir den negativ.

Det är ju lite synd. Livet blir roligare att leva om man försöker vara positiv.

Postat

jag känner att jag är lite, öh, fladdrig idag... för att råda bot på det postar jag en bild på en hund i solglasögon.

Carterwearingmysunglasses.gif

Postat

Hur gör man för att lära sig bli snabb på elgitarrsolon??

Nog det som imponerar på mig mest inom musik...överhuvudtaget...

Postat

MÄH kuken också. har ju rippat firday night lights men så har jag missat att det på två skivor var fem och inte fyra avsnitt! så det betyder att jag missat avsnitt 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.