Fidden Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 Så. Nu kan gote få jaga pazo hur mycket han vill. Mitt liv är fullbordat.
debatt Postat 1 juli 2009 Trådstartare Postat 1 juli 2009 Anthon Berg Jordgubbar i Champagne. Inte Toms som jag skrev tidigare i tråden. Vilken sida det nu var på... men det verkar inte som om man kan använda sökfunktionen och ta reda på det för att ändra inlägget.
debatt Postat 1 juli 2009 Trådstartare Postat 1 juli 2009 Hur kan insidan på min diskbänksdörr vara helt full med intorkat runnet matoljefett??
debatt Postat 1 juli 2009 Trådstartare Postat 1 juli 2009 Den där Michael Jackson-bilden var ju inte ens kul. Eller hur, Micke H?
Fidden Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 idag vann jag en jättestor hand i poker på facebook. fast jag vet inte vad jag ska göra med den, kanske använda som stol.
Overkill Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 idag vann jag en jättestor hand i poker på facebook. fast jag vet inte vad jag ska göra med den, kanske använda som stol. ge den till handen i familjen addams så kan han ha den som säng.
Fidden Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 ja, det var seriöst, fast det förutsätter ju såklart att man inser att en hand i poker inte är en fysisk hand. 😕
Micke H Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 ja, det var seriöst, fast det förutsätter ju såklart att man inser att en hand i poker inte är en fysisk hand. 😕 Hur menar du nu?
Micke H Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 den är imaginär. kvadrerar man den blir den negativ. Det är ju lite synd. Livet blir roligare att leva om man försöker vara positiv.
Fidden Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 jag känner att jag är lite, öh, fladdrig idag... för att råda bot på det postar jag en bild på en hund i solglasögon.
debatt Postat 1 juli 2009 Trådstartare Postat 1 juli 2009 Hur gör man för att lära sig bli snabb på elgitarrsolon?? Nog det som imponerar på mig mest inom musik...överhuvudtaget...
Overkill Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 MÄH kuken också. har ju rippat firday night lights men så har jag missat att det på två skivor var fem och inte fyra avsnitt! så det betyder att jag missat avsnitt 😛
Fidden Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 hmm, går forumets klocka lite före? Typ en minut eller så?
Overkill Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 gitarrprylen i Ratts of the Castle av Mogwai kan vara det fetaste någon spelat på gitarr någonsin
Overkill Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 hmm, går forumets klocka lite före? Typ en minut eller så? japp! tänkte på det förut med.
Recommended Posts