Micke H Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 😐 Fast det är inte tillåtet i Sverige att tatuera sig på händerna...för en legitim tatuerare alltså. 😄
Pico Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 (redigerat) Tatueringar på halsen tycker jag faktiskt kan vara litt coolt. 😐 Edit: Svårt att se att jag själv skulle skaffa en där dock. Redigerat 1 juli 2009 av Pico
debatt Postat 1 juli 2009 Trådstartare Postat 1 juli 2009 Va? Det är likadant med Graffitimålare. När de inte har någon annanstans att kladda, så... Staten borde subventionera kladdblock, så skulle alla tattoo shops få slå igen.
Micke H Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 Japp, typ från halsen och ner på bröstet, det är snyggt. Lixom retas så att man inte ser hela tatueringen. 😐
Pico Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 Det är likadant med Graffitimålare. När de inte har någon annanstans att kladda, så... Staten borde subventionera kladdblock, så skulle alla tattoo shops få slå igen. Snälla använd lite smileys när du skämtar. Läget blir ju minst sagt förvirrat. 😐
Micke H Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 Jag måste börja citera den jag skriver till när ni skriver i den här hastigheten... 😐
Micke H Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 Snälla använd lite smileys när du skämtar. Läget blir ju minst sagt förvirrat. 😐 Säker på att han skämtar?
Pazo Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 Tatueringar på halsen tycker jag faktiskt kan vara litt coolt. 😐 Edit: Svårt att se att jag själv skulle skaffa en där dock. MHM!
Pazo Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 En får väl hoppas? Skriver man sådär låter man sjukt bonnig! 😐
Pico Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 (redigerat) Skriver man sådär låter man sjukt bonnig! 😐 Bara i dina trakter. Edit: Mja, kanske på annat håll också iofs. Men inte här uppe. 😄 Redigerat 1 juli 2009 av Pico
Overkill Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 Skriver man sådär låter man sjukt bonnig! 😐 hörru roffe schläng hit lit pötäter äru bössi
debatt Postat 1 juli 2009 Trådstartare Postat 1 juli 2009 😐 Kan nog ligga lite i det ändå... liksom ett uppdämt behov av bekräftelse... He da!
Overkill Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 de senaste tio minutrarna har vi nog skrivit lika mycket vi gör på en dag annars
debatt Postat 1 juli 2009 Trådstartare Postat 1 juli 2009 Det enda jag kan tänka mig att ha är en stor fet tatuering som täcker hela pannan - texten "TATUERAD".
Pico Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 jeff dunham är lite överskattad Han, buktalaren? Jepp isf, bara korta bitar som var lite roliga.
Pico Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 Det enda jag kan tänka mig att ha är en stor fet tatuering som täcker hela pannan - texten "TATUERAD". Varför inte "Makulerad!" ?
Overkill Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 hade kunnat vara en rätt rå grej för punk'd, ta ut någon och supa sönder den och så måla i pannan typ "I'M A DICK" så det ser ut som en tatuering. 😆
debatt Postat 1 juli 2009 Trådstartare Postat 1 juli 2009 (redigerat) Rätt bra med - men det blir tydligare med tatuerad, så det syns att man är det. Edith: Med anledning av att Pico tyckte att det skulle stå Makulerad i pannan på mig och inte Tatuerad. Redigerat 1 juli 2009 av debatt
debatt Postat 1 juli 2009 Trådstartare Postat 1 juli 2009 hade kunnat vara en rätt rå grej för punk'd, ta ut någon och supa sönder den och så måla i pannan typ "I'M A DICK" så det ser ut som en tatuering. 😆 Heter han då Dick märker han ingen skillnad i alla fall...
Micke H Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 Trummisen i mitt band Hairspray har tatuerat in "höger" på vänster fot och "vänster" på höger fot i fyllan. 😆
Recommended Posts