Fidden Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 Coolt, om man kör isbitar i mixern så blir det ju typ snö/slask.
Pico Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 beror ju på vad det är för tatueringar. inte snyggt om det är massa tribaler i den vanliga färgen, utan det får ju vara snygga motiv i färg. Verkligen? Jag känner nog lite tvärtom, visst kan det vara annat än tribal men föredrar nog svart.
Micke H Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 Verkligen? Jag känner nog lite tvärtom, visst kan det vara annat än tribal men föredrar nog svart. Om det inte är för mycket, dvs täcker hela jävla armarna, så föredrar jag i färg. Men jag gillar också kombinationer, planerar att göra något sådant själv. Dvs ena armen lite färgmotiv, andra armen med lite svart-vita grejer. Vad vet jag inte än.
Fidden Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 jag hade förväntat mig ett lite mer drickbart resultat av ismixningen, men det blev ju typ bara en stor klump som slår mig på näsan varje gång jag ska försöka ta en klunk...
Fidden Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 å andra sidan är det ganska skönt att snöklumpen svalkar nästippen när jag dricker...
Pico Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 å andra sidan är det ganska skönt att snöklumpen svalkar nästippen när jag dricker... Vad döper du drinken till, funderar jag?
Fidden Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 eller issilverte och då alltså is-silver-te, och inte Issilverte med italiensk betoning... som jag råkade säga sofiero en gång.
Pico Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 En förpackning med den funktionen borde ju kunna rymmas på marknaden. 😐
Overkill Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 Vad döper du drinken till, funderar jag? titanic's murderer är mitt förslag
debatt Postat 1 juli 2009 Trådstartare Postat 1 juli 2009 Kewl!Kanske inte bäst platsen men! 😐 Mitt ex hade det.
debatt Postat 1 juli 2009 Trådstartare Postat 1 juli 2009 Jag skulle aldrig tatuera mig. De som tatuerar sig gör det av nervositet.
Micke H Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 Jag skulle aldrig tatuera mig. De som tatuerar sig gör det av nervositet. Va?
Fidden Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 Jag skulle aldrig tatuera mig. De som tatuerar sig gör det av nervositet. Vafan, jag trodde inte du hade några fördomar 😐
Pico Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 Vafan, jag trodde inte du hade några fördomar 😐 Det är inte en fördom, han har ju insyn i hur alla människor fungerar! Jag trodde det var klart sedan länge? 😄
Pazo Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 Näää.. vadå tribals i bara svart! Jag diggar när de är i massa färger! Har ni inte sett Baby dre i miami ink? sådär tycker jag! ascoolt! Cat von D har också coolt!
debatt Postat 1 juli 2009 Trådstartare Postat 1 juli 2009 hon som såg ut som pamela anderson? Vilket minne! Impad! 😐
Pazo Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 Ursäkta att jag hade en personlig åsikt dårå... 😐 Jag känner inte riktigt en seriös ursäkt alltså godtas inte ursäkten!
Recommended Posts