Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 2


debatt

Recommended Posts

det var extremt långt ner till stan idag... Utsvulten och uttorkad nu när jag kom hem. Halsar vatten och har satt i mig typ 200g cashewnötter 😉

(shit, det är ju typ 1000 kcal, så nu ligger jag ju nästan i fas trots den långa promenaden)

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    3117

  • Pazo

    3086

  • Overkill

    2023

  • Neosus

    1880

Postat mest i detta ämne

det var extremt långt ner till stan idag... Utsvulten och uttorkad nu när jag kom hem. Halsar vatten och har satt i mig typ 200g cashewnötter 🙂

(shit, det är ju typ 1000 kcal, så nu ligger jag ju nästan i fas trots den långa promenaden)

fixering?

"Min" bankmaskin fungerar så att man knappar in numret på det konto som ska ha mynten och sedan lägger man dem på rullbandet.

Är man alltså skyldig någon 200 spänn kan man knappa in den personens bankkontonummer om man fått det.

Inga kort behövs.

Link to comment
Dela på andra sajter

No offence till er andra, men jag skulle ALDRIG orka bry mig så mycket. Jag stoppar alltid i mig allt jag känner för, och lika smal för det är jag. 🙂

Ja, jag vet att det handlar om mer än midjemått, men men. 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

No offence till er andra, men jag skulle ALDRIG orka bry mig så mycket. Jag stoppar alltid i mig allt jag känner för, och lika smal för det är jag. 🙂

Ja, jag vet att det handlar om mer än midjemått, men men. 🥰

Du har ju liksom svaret på varför redan i första raden. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har vikt ihop och slängt en stor papplåda och en drös pizzakartonger samt en samling luftkuddar i vårt kodade soprum! Sedan var jag tvungen att gå 1 km(!) för att slänga glasburkarna, vilket var två knökfulla kassar. Vi får inte slänga dem i soprummet. Sedan gick jag i motsatt riktning 2 kilometer för att handla mineralvatten, persikor och jordgubbar i champagne (Toms), C5-kuvert och en dagstidning.

Link to comment
Dela på andra sajter

uttrycket "klockan är mycket" är nog asgammalt för alltså det funkar ju bara som synonym till "det är sent" när klockan inte är mer än 23:59 och förr i tiden lade man sig innan midnatt för då slutade programmen på tv vid 22

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...