Fidden Postat 29 juni 2009 Postat 29 juni 2009 De har ju skrivit fel undertexter till den här videon! "Vem vare? Vem vare? Vem vare som kasta? Säg vem det fucking var! Vad ska jag göra med min FUCKING skjorta?"
Micke H Postat 29 juni 2009 Postat 29 juni 2009 Dream Theaters senaste är ju AWESOME! Deras bästa på länge. 🙂
Fidden Postat 29 juni 2009 Postat 29 juni 2009 Dream Theaters senaste är ju AWESOME! Deras bästa på länge. 🙂 framförallt ett skivomslag som ser ut som ett äkta DT-omslag 🙂
Fidden Postat 29 juni 2009 Postat 29 juni 2009 Lyssnar på "A nightmare to remember" nu. Gillar't mycket mer än deras övriga material som de släppt efter typ 95... Mer än en hel del de släppte innan dess också. Fast nu kom ett gitarronaniparti och förstörde, men det går nog snart över. Ja, det gjorde det, för nu blev det ett synthonaniparti istället *suck* 🙂
debatt Postat 29 juni 2009 Trådstartare Postat 29 juni 2009 masturberar musikerna?? vafalls? jag spelade xylofon förut med mina nyinköpta mallets Sonor SCH50. Mycket dovare och softare än originalpinnarna i hårdplast från Gear4Music.
Micke H Postat 29 juni 2009 Postat 29 juni 2009 Lyssnar på "A nightmare to remember" nu. Gillar't mycket mer än deras övriga material som de släppt efter typ 95... Mer än en hel del de släppte innan dess också. Fast nu kom ett gitarronaniparti och förstörde, men det går nog snart över. Ja, det gjorde det, för nu blev det ett synthonaniparti istället *suck* 🙂 DT är för fan onani. 🙂 The Count of Tuscany har rolig text. 🙂
Overkill Postat 29 juni 2009 Postat 29 juni 2009 jag har köpt en extern hårddisk så nu backupar jag. vi repade idag med. efter två timmar kom vi på att vi nog kanske inte satt på luftkonditioneringen... var definitivt mitt svettigaste rep någonsin, jag hade med mig extra t-shirt samt badbyxor som jag repade i. 🙂
debatt Postat 29 juni 2009 Trådstartare Postat 29 juni 2009 Tror jag blir tokig... Satte en tråd i Allmänt, men... får jag gå OFF topic i denna tråd??? plz HUR översätter man fingerbrädans toner till en klaviatur?? Alltså, VAR ligger tonerna på pianot som motsvaras av tonerna på en gitarr? Finns det nån bra bild på det??
debatt Postat 29 juni 2009 Trådstartare Postat 29 juni 2009 sätter mig på cykeln. Krampen brukar släppa när jag tränar.
Overkill Postat 29 juni 2009 Postat 29 juni 2009 tömmer papperskorgen på 5000 objekt och det tar tiiiiid och fläkten går på högvarv.
debatt Postat 29 juni 2009 Trådstartare Postat 29 juni 2009 Jag tömmer Papperskorgen ungefär 1 gång i kvartalet - då brukar där finnas 2 objekt.
Pazo Postat 30 juni 2009 Postat 30 juni 2009 Btw! Tog solkräm idag... tydligen så borde jag bett någon kleta på min rygg 🙂 för nu ser baksidan på axlarna vita samt ovanför rumpan... rakt på ryggen är de fan asrött... ser skitkul ut 🙂 Man ser tom några fingrar här å där :oP
Pico Postat 30 juni 2009 Postat 30 juni 2009 Hmm, min väckare hade ringt i nästan 2 timmar och jag har inget hört. 🙂
Recommended Posts