Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat
Dream Theaters senaste är ju AWESOME! Deras bästa på länge. 🙂

framförallt ett skivomslag som ser ut som ett äkta DT-omslag 🙂

Postat

Lyssnar på "A nightmare to remember" nu. Gillar't mycket mer än deras övriga material som de släppt efter typ 95... Mer än en hel del de släppte innan dess också. Fast nu kom ett gitarronaniparti och förstörde, men det går nog snart över. Ja, det gjorde det, för nu blev det ett synthonaniparti istället *suck*

🙂

Postat

masturberar musikerna??

vafalls?

jag spelade xylofon förut med mina nyinköpta mallets Sonor SCH50. Mycket dovare och softare än originalpinnarna i hårdplast från Gear4Music.

Postat
Lyssnar på "A nightmare to remember" nu. Gillar't mycket mer än deras övriga material som de släppt efter typ 95... Mer än en hel del de släppte innan dess också. Fast nu kom ett gitarronaniparti och förstörde, men det går nog snart över. Ja, det gjorde det, för nu blev det ett synthonaniparti istället *suck*

🙂

DT är för fan onani. 🙂 The Count of Tuscany har rolig text. 🙂

Postat

jag har köpt en extern hårddisk så nu backupar jag.

vi repade idag med. efter två timmar kom vi på att vi nog kanske inte satt på luftkonditioneringen... var definitivt mitt svettigaste rep någonsin, jag hade med mig extra t-shirt samt badbyxor som jag repade i. 🙂

Postat

Tror jag blir tokig...

Satte en tråd i Allmänt, men...

får jag gå OFF topic i denna tråd??? plz

HUR översätter man fingerbrädans toner till en klaviatur??

Alltså, VAR ligger tonerna på pianot som motsvaras av tonerna på en gitarr?

Finns det nån bra bild på det??

Postat

Btw!

Tog solkräm idag... tydligen så borde jag bett någon kleta på min rygg 🙂

för nu ser baksidan på axlarna vita samt ovanför rumpan... rakt på ryggen är de fan asrött... ser skitkul ut 🙂

Man ser tom några fingrar här å där :oP

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.